בתי יוקרה, דירות חמות למכירה, חדשות נדלן

נכסים חמים למכירה בבאר שבע!

רי/מקס פלוס באר שבע מחזיקה שלל נכסים להשקעה במיקומי פריים לוקיישן סביב האוניברסיטאות והמכללות. בגלל שסטודנטים תמיד יחפשו איפה לגור ותמיד יעדיפו שזה יהיה קרוב לאוניברסיטה, לכן יש עכשיו הזדמנות לייצר תשואה גבוהה כבר מההשקעה הבאה. הדירות בשכונות הסטודנטים של אוניברסיטת בן גוריון מספקות כבר עשורים רבים את התשואות הגבוהות והבטוחות ביותר בשוק הדיור.
משקיעים ומשפחות שמעוניינים ליהנות מתשואה גבוהה על נכסי נדל"ן צריכים לתת עדיפות לאלו שנמצאים באזור האוניברסיטה בבאר שבע. הנכסים עצמם מגוונים והתשואה עבורם גבוהה גם ביחס לדירות באזורים מבוססים יותר.
שכונות ד׳, ו׳ הישנה ו-ג'. הן שכונות קרובות מאוד לאוניברסיטה ולמקומות הבילוי המרכזיים. חשוב לזכור כי לא משנה עד כמה השכונות ישנות כלפי חוץ, מרבית הדירות להשקעה עברו שיפוץ וריהוט מחדש כדי למשוך סטודנטים בשל המיקום והן בקרבה לסטודנטים נוספים עימם הם לומדים ויוצרים קשרי חברות. שכונה ב'. במרחק הליכה של רבעה שעה מהאוניברסיטה, אף היא שכונה להשקעה ומבוקשת מאוד בקרב סטודנטים. מעבר לכך, המבנים חדישים יותר וכך גם פני השכונה כולה. גם שכונה ב' מורכבת בעיקר מסטודנטים ואנשי סגל וזה יתרון נוסף שלה. שימו לב כי גם בתוך השכונות עצמן יש אזורים אטרקטיביים יותר ואטרקטיביים פחות לסטודנטים, על סמך הנתונים הנ"ל.

 

         

Related Posts