דירות להשקעה בבאר שבע, דירות למכירה בבאר שבע, הבלוג של גל איפרגן, השקעות נדלן, מאמרים, פינוי בינוי

שכונה ג' האם פספסת את הרכבת ?

בשנים האחרונות משקיעים רבים החלו להבין את הפוטנציאל הטמון בשכונה, בשל מחירי הדירות הנמוכים יחד עם הקרבה לאוניברסיטת בן גוריון ולבית החולים סורוקה. וכמובן שאי אפשר להעלים עין מתוכנית מתאר 2030 של עיריית באר שבע שמסמנת את שכונה ג' במרקר בכל הקשור לפינוי בינוי .מרבית בתי השכונה הם יחידות צמודות קרקע עם גינות בחצרות הבתים, או בניינים נמוכי קומה. קבוצת בניינים גבוהים יותר מצויים בקצה השכונה, ברחוב וינגייט, בסמוך לבית החולים סורוקה. בשנים האחרונות יש מגמה פרטית של פינוי-בינוי והתחדשות עירונית, ואף קיים בה בניין דיור שיתופי בעל מתכונת ייחודית המאפשר חיים שיתופיים ושירותים מיוחדים עבור דרי הבניין.

בימים אלו החברה לשימור והתחדשות עירונית מובילה פרויקט התחדשות עירוני ייחודי בשכונה ג', הפרויקט החדשני יוקם בין שתי תחנות הרכבת של באר שבע, ובסמיכות לאוניברסיטת בן גוריון ובית החולים סורוקה. הפרויקט יהפוך את רחוב השלום למרכז חיים תוסס ואטרקטיבי לרווחת תושבי המקום והסביבה.

מחירי השכירות בשכונה ג' נמוכים ביחס לעיר ונעים בין 2,000 ₪ ל-3,700 ₪ בממוצע בהתאם למספר החדרים וגודל הדירה. בהתאם לכך גם מחירי הדירות נמוכים במיוחד, וינועו בין 300,000 ₪ ל-1,000,000 ₪ בהתחשב בנתוני הדירה. מחירי הארנונה בשכונה נעים בין 350 ₪ ל-750 ₪.

ניר תושב השכונה מספר:
"בשכונה יש בנייה שהיא אמנם ישנה אבל יש בה איכויות שאין בבנייה חדשה.
ברחוב שלי יש רק בניינים בני 2 או 3 קומות ויש רק שתי דירות בקומה. אלה בניינים של כניסה או שתיים, לא רכבות ענק. הדירה שלי פינתית, עם 3 כיווני אוויר מלאים ותקרה גבוהה מהסטנדרט – כמעט 2.80 ולא 2.40 כמו בהרבה מהדירות החדשות יותר. יש שתי תחנות רכבת במרחק הליכה. קנינו את הדירה כשהיינו סטודנטים, ויכולנו, כי המחירים פה זולים משמעותית מהמרכז."

 

סטודנטים בשכונה ג' :

סטודנטים שיבחרו לגור בשכונה יהנו מקרבה משמעותית לאוניברסיטה, במיוחד הסטודנטים הלומדים בפקולטה למדעי הבריאות. מלבד הקרבה והנוחות, קהילת הסטודנטים שמתגוררים בשכונה היא משמעותית, מורגשת וחיובית על פי דעות המקומיים. פרויקט חדש בשם "עושים בניין", אותו מובילה עיריית באר שבע יחד עם הסטודנטים בעיר, עתיד לשנות את פניה של השכונה באמצעות עבודה משותפת של הסטודנטים עם דיירי השכונה המקומיים. מלבד הפרויקט הזה, קיימים מגוון פרויקטים הפועלים למען שיפור נראות העיר שפועלים גם בשכונה.

מתוך הפייסבוק של ראש העיר באר שבע – רוביק דנילוביץ' בתאריך 09.02.2023

אושרה להפקדה בועדה המחוזית במסגרת התוכנית להתחדשות שכונה ג', ברובע החדשנות בבאר שבע במסגרת התוכנית ייהרסו 112 יח"ד קיימות ושטחי מסחר ויוקדמו 737 יח"ד חדשות

במבנים של 6-10 קומות, כולל מסחר ושטחי ציבור

המתחם ייצור סביבת חיים עירונית אטרקטיבית ומרחב ציבורי איכותי לרווחת התושבים, סמוך לפארק ההייטק, קרית התקשוב, המרכז הרפואי סורוקה ואוניברסיטת בן גוריון
לאחרונה אישרה מועצת העיר את הנצחתו של אדריכל קולנוע אורות, חתן פרס ישראל יעקב רכטר ז"ל, בכיכר הסמוכה למבנה הקולנוע המיתולוגי שיעבור שימור וחידוש

שילוב חשוב ומרגש בין שימור ההיסטוריה של העיר באר שבע לצד ההתחדשות הקהילתית והעירונית.

אם גם אתם הייתם רוצים להיות חלק מהשכונה המתפתחת הזאת ולרכב על רכבת ההתחדשות העירונית, אני מזמין אתכם לניתוח אסטרטגי של רכישת דירה בשכונה בהתייחס לתמ״א (תכנית מתאר ארצית ) וכמובן תב״ע (תכנית בניין עיר)

ולמנף את הכסף שלכם בשנים הקרובות למען העתיד שלכם .

גל איפרגן היועץ שלך להשקעות נדל״ן : 054-6444253

לינק לוואטספ : https://wa.me/message/5RDDQWRKI745C1

לעמוד הפייסבוק שלי :
לאתר שלי :
Www.galifergan.com

Related Posts