בתים פחות ממיליון ש"ח, דירות להשקעה בבאר שבע, הבלוג של טלי חדד, טיפים לקניית נכס, מאמרים, רימקס באר שבע

השקעה בנדל"ן בעיר באר שבע

למה להשקיע בנדל”ן?

שוק הנדל”ן נחשב ליציב ביחס להשקעות בשוק ההון. הנכס הינו מוחשי ולא מוצג על מסך.  מחירי הדירות בישראל הציגו בעיקר עלייה מאז הקמתה של המדינה. ההשקעה נחשבת לסולידית ובטוחה שלא כמו בשוק ההון שם הסיכון גבוה.  בשונה מהשקעות אחרות, בהן ההשקעה הכלכלית מתבססת על תחזיות והימורים, השקעות נדל"ן סולידיות מבטיחות תשואה מיידית, תשואה עתידית וקיום של נכס לביטחון.

האם כדאי להשקיע בנדל”ן?

הפער הגדל בין היצע נכסי הנדל"ן בישראל לביקוש שרק  גדל  מהווה סיבה משמעותית. הגידול הטבעי באוכלוסייה, נישואין ולהבדיל הגידול במקרי הגירושין ופיצול התא המשפחתי לשני בתים,  העלייה הגוברת לישראל בשל אנטישמיות בעולם והעלייה בתוחלת החיים כולם תורמים לכדאיות ההשקעה מההבנה שערך הנדל"ן רק יעלה ולכן כדאי להשקיע בו.

בנוסף, לצד עליית מחירי הנדל"ן ניתן גם להנות מהכנסה פסיבית של  דמי שכירות שבהשקעה חכמה יסייעו גם בהחזרת התשלום החודשי של המשכנתא. לקיחת משכנתא בתנאים נוחים אף תוכל להשאיר לנו בכיס יותר דמי שכירות בכל חודש יותר ביחס לסכום שמוציאים על תשלומי ההלוואה וכך בהתנהלות נכונה החוב עשוי להצטמצם ואף להיסגר לאורך השנים.

איך משקיעים בנדל”ן?

תחילתה של ההשקעה בבדיקה כספית מדוייקת שבה נבין מה ההון העצמי שברשותנו.  נדאג לקבל  אישור עקרוני מהבנק שיבדוק לפי מבחן הכנסות מהו הסכום המקסימלי להלוואה. השלב הבא יהיה איתור נכס שיתאים לצרכים שהגדרנו לעצמנו ובתקציב שהקצנו למטרה. חשוב מאד לקחת בחשבון את סכום השכירות שאנו צפויים לקבל ביחס למשכנתא שיהא עלינו לשלם בגין רכישת הנכס. מומלץ להיעזר באנשי מקצוע שיעזרו בהשגת המטרות. יועץ משכנתא מקצועי יחסוך כסף רב בסה"כ התשלום בגין המשכנתא לאורך השנים. חשוב גם חיבור לרשת תיווך גדולה ומוכרת וכך להגיע אל הדירות והנכסים הטובים ביותר. אנשים שרוצים להשקיע בנדל”ן שעושים זאת באמצעות חברה מקצועית, וותיקה ומנוסה יגיעו לעסקאות טובות במיוחד.  ואחרון וחשוב – עו"ד מנוסה יוודא שהנכס רשום כהלכה בנסח הטאבו, יוודא מול מחלקת הנדסה בעירייה שלא מדובר במבנה מסוכן ואין בו חריגות ושאין חובות על הנכס ולבסוף יערוך חוזה בו ידאג ללוח הזמנים לתשלומי התמורה בגין הנכס  ויקנח ברישום ההנכס על שם המשקיע בסוף התהליך.


היתרונות של השקעה בנדל”ן?

ענף הנדל"ן מאפשר ליצור השקעה באמצעות הון עצמי של 25 אחוז מערך הנכס לרוכשי דירה ראשונה והשלמת הרכישה באמצעות משכנתאות בגובה של עד 75 אחוז מהשמאות או מעלות הנכס הנמוך מבינהם לתקופה של כ- 20 עד 30 שנים.  ניתן גם להשביח נכס ולמכור בערך גבוה ולהנות מההפרש במכירה מהירה או להנות מתשואה נאה בשכירות. יתרון נוסף הוא     למנף נכס קיים לצורך קבלת  מימון ראשוני ומיצוי יתרת הסכום תוך שעבוד הנכס שנרכש.

האם כדאי לקנות דירה להשקעה בבאר שבע?

לפי דברי עיריית באר שבע החזון לשנת  2030 הוא שבאר שבע תהיה מטרופולין ייחודי ובר-תחרות, המספק שירותים איכותיים וסביבת חיים עשירה ומגוונת לתושבים, לעסקי ולמבקרים בו. תהווה מרכז ידע בינלאומי, הנשען על ערכי החדשנות, היזמות והקהילתיות. בדרך זו, תקדם העיר באר שבע את משימתה הלאומית לחיזוקה של מדינת ישראל ולביסוסו של הנגב כעוגן כלכלי, חברתי ולאומי.

בין יעדי העל העירוניים לשנת  2030: הגדלת מספר המועסקים בעיר ל- 160 אלף! מועסקים אלו יצטרכו מקום מגורים להשתקע בו בין אם לרכישה או לשכירות.


למה כדאי לקנות נדל"ן להשקעה בבאר שבע?

באר שבע צומחת ומתפתחת בתחום ההייטק, התעסוקה, האקדמיה, התרבות ועוד.. ולא בכדי נקראת גם עיר ההזדמנויות.

לאוניברסיטת בן גוריון בנגב שמתפתחת וגדלה ומהווה מוקד חשוב ומרכזי בעיר מגיעים סטודנטים ומרצים מכל הארץ חלקם לזמן מוגבל וחלקם משתקעים בדרום.

עיר הבה"דים בדרום, אכלוס קריית המודיעין בשכונת רמות בעיר באר שבע והחלטת  המדינה להעביר את רוב בסיסי צה"ל לאזור הנגב  יעודדו הגעה של עשרות אלפי משפחות להשתקע בבאר שבע וחלק גדול מתוכן צפוי לשכור דירות בעיר.

גם פארק ההייטק בבאר שבע צומח באופן משמעותי  ומושך אליו למגורים אנשי מקצוע מכל הארץ. הצמיחה הזו מאפשרת שלל סוגי אפשרויות תעסוקה בתחומים שונים.   פארק ההייטק   כולל משרדים של חברות טכנולוגיות איכותיות ויוקרתיות שעובדיהן משתקעים בבאר שבע.

 

איפה כדאי לקנות דירות להשקעה בבאר שבע?

היצע מגוון של אפשרויות עומד לרשות המשקיע וההחלטה תתבסס על קהל השוכרים אליו אנו מכוונים.

לשוכרים סטודנטים נתעדף את השכונות הסטודנטיאליות שברובן מחזיקים משקיעים והן  שכונות ד', ו' הישנה, ג' וב' מאחר והן קרובות גאוגרפית לאוניברסיטאות ולמכללות. למשפחות נוכל לבחור מיתר השכונות הותיקות בעיר. מחירי הדירות ינועו בין 500 אלף ₪ למליון ₪ עם תשואות משתנות לפי הקירבה לאוניברסיטה. קירבה גבוהה שנקראת מעגל ראשון לרוב תניב פחות תשואה אבל תהווה השקעה בטוחה יותר בהיבט הביטחון בהשכרת הנכס.

שמחה לשתף אתכם במידע הזה
מקווה שעזרתי 🙂
לשלאות מוזמנים לפנות אליי טלי חדד 050-2080999

המשוב שלך הוא המצפן המנחה את המסע שלנו לעבר שיפור מתמיד. לחץ על הקישור ושתף את המחשבות שלך כדי לעזור לנו לעצב עתיד טוב יותר ביחד."

remax_beersheva

Related Posts