הבלוג של גל איפרגן, השקעות נדלן, חדשות נדלן, לימודי נדלן, מאמרים, מידע נדלן

משקיעים בנדל״ן ? שימו לב !!!

שכונה ד' בבאר-שבע עומדת להיבנות מחדש בתהליך של פינוי-בינוי, בפרויקט ההתחדשות העירונית הגדול ביותר בהיקפו מחוץ לאזור המרכז. שלוש חברות בנייה מהגדולות והמובילות בתחום הנדל"ן בארץ – קבוצת ב.ס.ר הנדסה, קבוצת אפריקה ישראל וקבוצת אלקטרה בנייה – התאגדו יחד בפעם הראשונה לטובת שותפות בפרויקט להתחדשות עירונית, שייבנה בחלקה הדרומי של השכונה, על פני שליש משטחה, בהשקעת ענק של 1.4 מיליארד שקל.
במסגרת הפרויקט, 140 דירות ישנות במתחם יומרו ל-850 דירות בארבעה מגדלים: שניים בגובה 35 קומות, ושניים בגובה 25-27 קומות וגם בניין משרדים בן 20 קומות. במתחם יהיו 8,500 מ"ר שטחי מסחר, ו-37,500 מ"ר למשרדים ומבני ציבור, כולל בית ספר יסודי שימוקם בתוך אחד הבניינים. אדריכלי הפרויקט הם משרד פלד-קימלמן. היזמים מעריכים כי בתוך שנה וחצי יקבלו תב"ע מאושרת ויוכלו לעלות על הקרקע.

על כל דירה ישנה – 9 דירות חדשות
בגלל שווייה הנמוך יחסית של הקרקע בבאר-שבע וכדי שתהיה היתכנות כלכלית לפרויקט, אושר ליזמים יחס המרה גבוה: על כל דירה ישנה ייבנו 9 דירות חדשות. ל-ynet נודע כי אחרי שלוש שנים של הכנת תוכניות וקבלת אישור הדיירים (80%), הפרויקט קיבל לפני עשרה ימים את אישור הוועדה העירונית ובכך עבר את המכשול העיקרי.
הדיירים הוותיקים, שרובם מתגוררים בדירות בשטח 50 מ"ר, יקבלו דירה חדשה עם תוספת שטח של 25 מ"ר, חניה ומחסן. בנוסף, היזמים מציעים קרן מלגות לתושבי המתחם ללימודים באוניברסיטה. מתוך התחשבות בדיירים הוותיקים, שאינם מורגלים במגורים במגדלים, ייבנו לצידם גם מבני מגורים נמוכים יותר.
שכונה ד', (המככבת בימים אלה גם בסדרת הטלוויזיה בני אור) נמצאת בפתחה של העיר לבאים מכיוון תל-אביב, מול האוניברסיטה ובית החולים סורוקה, ונמתחת לאורך שדרות רגר. השכונה שהוקמה בשנות ה-50 לקליטת עולים במתכונת של בנייני רכבת, שנקראו בשפת העם "בלוקים", הכילה אוכלוסייה משכבה סוציו-אקונומית נמוכה, והייתה ידועה בעבר כשכונת פשע מוזנחת. כיום, בגללה הקרבה לאוניברסיטת בן-גוריון, היא הפכה בחלקה יעד למשקיעים ולדירות להשכרה לסטודנטים.
מחצית מהדירות בשכונה מאוכלסות גם היום במשפחות של ותיקים. עם יוצאי השכונה נמנים מספר שחקנים, אמנים ואנשי טלוויזיה מפורסמים ובהם: רונית אלקבץ ז"ל, זהבה בן, חנה אזולאי הספרי, צביקה הדר ודני קושמרו.
המתחם שייבנה בפרויקט פינוי-בינוי קיבל את תמיכת העירייה, במטרה שמגוון הדירות ימשוך אוכלוסייה חזקה לחזור לגור במרכז העיר המתחדש.
שלוש חברות בנייה התחרו תחילה ביניהן על מכרז שהוציאו דיירי השכונה, אולם בסופו של דבר המהלך הסתיים בשותפות נדירה. נחשון קוויתי, בעלי חברת ב.ס.ר, מהגדולות והוותיקות בישראל אמר ל-ynet: "אני יליד באר-שבע ועבורי הפרויקט הוא סגירת מעגל. אנחנו מביאים את תל-אביב לבאר-שבע".
קוויתי, שלמד הנדסה בטכניון, החל לעבוד בשנות ה-80 כשכיר בחברת ב.ס.ר ולימים הפך לבעליה ומי שהמציא את קבוצות הרכישה.

גם אתם רוצים להתעדכן ולקבל הצעות חמות מהשטח ולהינות ממהלך חכם היום שישנה לכם את העתיד ?
מוזמנים לעקוב אחרי העמוד שלי וכמובן לשלוח לי הודעה פה בקישור למטה #גל_איפרגן_יועץ_הנדלן_שלך
_______________________________
? לפרטים נוספים וסיורים בנכסים :
גל איפרגן: 054-6444253
לוואטספ שלי :
https://wa.me/message/5RDDQWRKI745C1

לאתר שלי :
Www.galifergan.com

Related Posts