דירות חמות למכירה, דירות להשקעה בבאר שבע, השקעות נדלן, חברת תיווך מומלצת בבאר שבע, חדשות נדלן, טיפים למכירת נכס, מאמרים, מידע נדלן

ע(ו)ף גוזל – ומה עכשיו?

חלמנו על בית גדול והחלום הפך למציאות. המשפחה גדלה, הילדים התבגרו והגיע גם הרגע שלהם להקים בית משלהם.

והבית? מה איתו עכשיו?

את הזמן אי אפשר לעצור וחלומות משתנים עם הזמן. כך, אנו מוצאים עצמנו בסיטואציה מוזרה: הבית, שגודלו היה הסממן המרכזי לשפע אותו רצינו להרעיף על ילדינו, הפך עכשיו למנוכר, גדול מידי ואיבד את תחושת החמימות שאפיינה אותו בתקופה בה אוכלס ביותר אנשים.

התהליך הזה שכיח, בעיקר באזור הדרום, אזור שופע קרקעות. זוגות מבוגרים מרגישים שהבית גדול וזר להם ומחפשים להשיב את אותה תחושת חמימות.

לאחרונה, עם תנופת הבניה באזורנו, יש מבחר גדול יותר של בתים שיכול להתאים להם, אך זה רק צד אחד של המטבע. מצידו השני, המבחר מוביל לבלבול ולעיתים לקבלת החלטה לא נכונה.

אז למה חשוב לשים לב בבואנו לבחון אפשרות של "צמצום דיור"?

  1. מיקום. רוב בתי הקרקע בעיר ממוקמים בפרברים, בקצות העיר. המיקום מסמל את הרצון לשקט עם בני המשפחה אך כעת, אותו שקט יכול להפוך לסמן העיקרי בתחושת הניכור והקור שיחושו בעלי הבית. לכן חשוב להבין את משמעותו של המיקום עבור בעלי הבית ואם יש צורך שמתעורר- בעיר באר שבע יש מגוון אפשרויות לבתים קטנים יותר במיקומים מרכזיים.
  2. מתקנים. בשלב הזה של החיים, אנו נוטים להעריך יותר את מתקני התרבות והפנאי והקרבה אליהם הופכת משמעותית. בחנו האם יש מתקנים מסוימים שחשוב לכם להיות קרובים אליהם.
  3. חללים פנימיים וחיצוניים. המעבר מבית קרקע רחב ידיים לדירה עלול להביא למצב בו בעלי הבית ירגישו כאריה בכלוב. על כן חשוב להבין מהו החלק החשוב לנו בבית החדש שיעשה את המעבר מבית הקרקע לקל יותר. חלקנו נעדיף מרפסת גדולה, חלקנו נסתפק בחדר מיותר אליו אפשר לברוח, וחלקנו נסתפק בסלון גדול.

הגעתם לשלב בו המחשבה עלתה לראש? שתפו אותנו ונשמח לעזור בשלב מוקדם כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה.

Related Posts