דירות חמות למכירה, דירות שנמכרו בבאר שבע, השקעות נדלן, חברת תיווך מומלצת בבאר שבע, חדשות נדלן, לימודי נדלן, לימודי נדלן בבאר שבע, מאמרים, סוכני נדל"ן, עבודה בנדלן, עבודה בתיווך, קורס תיווך, רימקס באר שבע

חג הפסח? מקור מדהים להשראה עבור כל אחד ואחד מאיתנו!

חג הפסח המתקרב אלינו תמיד גורם לי להרהר במשמעות המועד עבורנו, וכשאני אומר עבורנו, אני מתכוון לכל אזרחי ישראל ובראש – קהילת העצמאים וסוכני הנדלן. בלוח השנה העברי מדובר על מועד מיוחד ושונה מאוד מכל חג אחר.

עבורנו, חג הפסח מעניק השראה בהרבה מאוד מובנים ובעיקר ברעיון המרכזי של היציאה מעבדות לחירות. לא מדובר חלילה על עבדות אמתית אלא על עבדות מטאפורית בבסיסה – הגורל שלי תלוי בידיו של אדם אחר. השותפים שלנו יכולים לומר בגאווה שהם לקחו אחריות על גורלם, עברו תהליך לא קל אך בסופו השליטה על עתידם עברה לידיים שלהם!

עוד מדבר החג על התחדשות ופריחה, התחלה מחדש. בלוח השנה העברי הקדום החודש הראשון היה חודש ניסן, בשל העובדה כי בני ישראל קיבלו חיים חדשים בחודש זה. העובדה שהחג מסמן את תחילת האביב גם היא תורמת לתחושת ההתחדשות, והרי הדבר היפה ביותר אצלנו בני האדם, היא היכולת להתחיל מחדש, ללא הסתמכות על מקרי עבר. בתחום שלנו, כעצמאיים, ההתחדשות והיכולת להתחיל מחדש הן תנאי בסיסי להצלחה.

הדבר האחרון והחשוב ביותר הוא האמונה. אמונה לא רק מתוך רעיון דתי, אמונה מתוך ההבנה שלאנשים טובים יקרו דברים טובים. בני ישראל האמינו שדברים טובים יקרו להם. הם הלכו אחרי משה (ברב הזמן) מתוך אמונה אמתית שקיימת ישות ששומרת עליהם. גם כשנדרשו לפעולה הנועזת ביותר כמו הליכה בים סוף, הם לא היססו לפעול.

האמונה הנדרשת מסוכני הנדל"ן שלנו היא מעוררת השראה. כעצמאים שהכנסתם אינה מובטחת, ופועלים בתנאי אי וודאות, הם יוצאים כל יום באופטימיות בלתי נגמרת ואמונה שהכול יהיה טוב, ועל כך נתונה הערכתי אליהם.

אך כשמדברים על אמונה ועל סוף טוב חשוב להבין – אין טוב ללא רע. אותו סוף טוב שכולנו מייחלים לו, לא יוכל להתקיים ללא מעט אכזבה. הדוגמא הבולטת לכך היא שוב – משה רבנו. משה, המייצג הבלתי מעורער של אדם שפעל ועשה רק טוב עבור אנשים אחרים, לא זכה להיכנס לארץ המובטחת. כך, בתוך שמחתו על יציאת מצרים והצלת היהודים מאחד המצבים הקשים ביותר בהיסטוריה היהודית, משתלבים להם אכזבה ועצב על עצם אי כניסתו לארץ ישראל ביחד איתם.

אז לסיכום, המסר המרכזי שלי אליכם – האמינו שיהיה טוב, קבלו גם את הדברים הפחות טובים – הם חלק בלתי נפרד מאיתנו.

חג פסח שמח וכשר

Related Posts