דירות למכירה בבאר שבע, טיפים למכירת נכס, טיפים לקניית נכס, מאמרים

10 שלבים למכירת הבית

חשבתם, 'אני רוצה למכור את הבית שלי, אבל מאיפה מתחילים ? אם כן, אתה לא לבד. המוכר הטיפוסי מתגורר בביתו 13 שנים לפני שהוא מעמיד אותו למכירה, והם מבלים בממוצע שבעה חודשים במחשבה איך למה ומתי ?
מאמר זה נועד לחבר אתכם להחלטה הנכונה עבורכם

1. זהה את המוטיבציה שלך למכירה

הקדישו זמן לבחון את הסיבות למכירה. התהליך יכול להיות מפרך ויקר, אז ודא שאתה בטוח שאתה רוצה למכור לפני שאתה מתרחק יותר מדי.

פנה לכספים: תבדוק בבנק הנוכחי שלך כדי לדון ביתרת המשכנתא שלך. זה הצעד הראשון שלך לקראת הבנת כמה הון עצמי יהיה לך כשתמכור. ידיעת הנתון הזה יכולה לעזור לך בתקציב לשיפורים שתצטרך לבצע לפני הרישום או לעזור לך לתכנן את רכישת הבית העתידית שלך.

ערכו רשימה של דברים שאינם ניתנים למשא ומתן: רשמו את פריטי החובה שלכם ופורעי עסקאות. מה מסגרת הזמן שלך לעבור ? מה התקציב שלכם לשיפור  הבית מראש ? מהו מחיר המכירה המינימלי שתקבל ?

2. חקור את הזמן הטוב ביותר למכור באזור שלך

הבנת המצב של שוק הנדל"ן המקומי שלך

מאד חשוב ללמוד את שוק הנדלן באזור שלך היצע וביקוש אלו הם כללי המשחק

3. התחייבו לאסטרטגיית ייצוג

אחד הדברים הראשונים שתצטרך להחליט הוא אם אתה הולך למכור את הבית שלך בעצמך  או אם אתה מתכוון להשתמש בנדל"ן סוֹכֵן. בשנת 2021 , רק 22 % מהמוכרים שדיווחו על מכירה בשנה האחרונה השלימו את מכירת ביתם מבלי להעסיק סוכן. עוד 20 אחוזים ניסו למכור בעצמם אך לבסוף פנו לסוכן או מתווך לעזרה.

שקול את היתרונות והחסרונות  , כולל המהירות שבה אתה צריך למכור, הטמפרטורה של השוק המקומי שלך וכל תכונות מאתגרות של הבית שלך שעשויות לדרוש מומחיות במשא ומתן.

אם אתה מתכנן למכור FSBO:

  • הקצו מספיק זמן כדי להכין את הבית שלכם לרישום ולשווק אותו במספר ערוצים – זו הסיבה שסוכני נדל"ן עובדים במשרה מלאה.
  • חקור מכירות דומות לאחרונה באזור שלך.
  • שמור על שעות גמישות להצגת הנכס ללקוחות
  • האזן למשוב של קונים מבלי לקחת זאת באופן אישי.

אם אתם מתכננים לשכור סוכן:

  • בקשו הפניות ותבדקו רישיון תיווך ולאיזה משרד הוא משתייך  ( מאד חשוב לקחת סוכן נדלן שנמצא במשרד תיווך , יש לכם גם אבא ואמא וגם עוצמה של כל המשרד )
  • לאחר מכן תבחרו 3 סוכנים רלבנטיים לאזור שלכם  ותבצעו ראיונות – עסקאות שביצע , שליטה בנתח שוק  \
  • סמוך על העצה של הסוכן שלך למכירת בית הוא מכיר את העבודה

 

Related Posts