מאמרים

למה כדאי לתת בלעדיות למתווך שלך

מוכרי דירות רבים נרתעים מהענקת בלעדיות למתווך אחד, מחשש לתלותיות מסוימת. אך מנגד יש המון יתרונות שיעזרו לכם להשיג את המטרות והחשוב שבניהם הוא למקסם את מכירת הדירה, במאמר שלפניכם אני מביא  עבורכם את ההיתרונות בתהליך  ..

 

מדריך לבחירת המתווך המושלם ?

מריבתם של מוכרי הדירות שמבקשים להיעזר בשירותי התיווך, חוששים בדרך כלל להעניק בלעדיות למתווך אחד למרות שיש לו המון יתרונות אפשר לשרת את אותם בעלי הדירה בת להשתמש. הענקת תועלת וערך מוסף הם רק חלק קטן מהיתרונות.

חשוב לציין שישנה חשיבות גדולה בבחירת מתווך הנדל"ן וצריך להכיר את האדם שעומד מולכם.

עם קצת בירורים אפשרי להבין מי הוא הסוכן ואת אמינותו. האם יש בידיו רישיון תיווך בתוקף, לאיזה משרד / חברה הוא שייך (הייתי ממליץ גם לחקור טיפה על חברת התיווך בה הוא עובד)

ניסיון בתחום בהחלט חשוב, באיזה אזור הוא מתמחה, באילו דרכי שיווק הוא פועל, לבדוק את קהל הלקוחות והאם הם ממליצים על חווית התיווך, האם הוא יודע לתמחר את מחיר הנכס בצורה נכונה. כמה דירות יש לו במאגר הנכסים וכמות הדירות אשר מכר.

עוד כמה יתרונות בולטים בהענקת בלעדיות למתווך הנדל"ן:

סינון הלקוחות שמעוניינים בנכס – מתווך נדל"ן מקצועי לא יציע את הנכס לכל לקוח ולקוח. בראש ובראשונה עליו לבדוק את הצרכיהם של הלקוחות, לדעת מה הוא גודל התקציב, מקורות הכסף לרכישת הנכס, האם יש בידם אישור עקרוני למשכנתא, האם הם ראו נכסים ומה היא הכמות של הנכסים ולמה בחרו לפסול את אותם הנכסים אשר ראו.

תוכנית שיווק הנכס – זה בהחלט אחד הדברים החשובים, מתווך נדל"ן איכותי יפרט לבעלי הנכס את התכנית השיווק אשר בה הוא בוחר לפעול ובאילו מקורות פרסום הוא משווק. אין ספק שיצירתיות יכולה לעשות הרבה טעם ולמשוך לקוחות פוטנציאליים לדירה שלך. צילום איכותי, סרטון של הנכס, בית פתוח, פליירים בתיבות הדירות. שיווק הוא מרכיב מאוד חשוב בת המכשיר ועליו לא מתיר ולא מגלים פינות.

שיתופי פעולה רבים – בעלי הדירות סבורים, כי הענקת בלעדיות "כובלת" כביכול את הנכס בפני מתווכים אחרים ומונעת מהם להראות את הנכס בפני לקוחותיהם, אבל זה ממש לא נכון ולא מה שאתה חושב. מתווך נדל"ן הוגן ומקצועי יחשוף את הנכס בפני חברות תיווך וסוכני נדל"ן אחרים ויהיה פתוחה לכל שיתוף פעולה אשר יכול לקדם את התהליך המכירה.

ניהול משא ומתן – בעלי הדירות חייבים להבין שהתמודדות ישירה עם קונים פוטנציאליים זה מה שמורכב המצאה מיומנות רבה והרבה ניסיון. ניהול משא ומתן על ידי סוכן נדל"ן שמייצג את האינטרסים האיש שלך יגרום למיקסום האינטרסים שלך כי הוא יודע מה הכי טוב עבורכם.

עדכון דפ ושוטף בין המתווך לבעלי הדירה – בונוס עיקרי כאשר נותנים למתווך הנדל"ן בלעדיות היא לעדכן את בעלי הדירה בכל המתרחש בשוק הנדל"ן ובפרט באזור המגורים שלך. עדכונים של כל הרוכשים הפוטנציאליים אשר הגיעו לדירה ושיתוף בעלי הנכס בכל פרט ופרט. כמות המתעניינים, שינויי מחירים בסביבת המגורים, שינוי ופיתוח תכנון ערים, כמות הדירות שיש בדיוק אזור מגורים שמוצעות למכירה ובאיזה מחיר, הצעות מחיר של רוכשים וכדומה.

מניעת תסכול ועצבים מיותרים – הרבה מבעלי הדירות משתפים שהם מתחילים להתייאש ואין להם כוחות מתכלית המכירה – בעלי נכסים אשר מחליטים למכור את הנכס בכוחות עצמם יתקלו לא מעט באחד או יותר מהמקרים הבאים:

* מורכבים מורכבים מעייף ולא נעים בשל כמות טלפונים ומתעניינים לא רציניים.

* רוכשים אשר לא מופיעים לפגישות שנקבעו ולא מעדכנים, תופעה זו גורמת לתסכול וייאוש מפני שזה מצריך מבעלי הדירה לסדר, לארגן, לנקות את הדירה באופן עצמאי תמידי לקראת מפגשים בנכס.

* הגעת רוכשים פוטנציאלים לדירה אשר מגיעים לנכס ומתעניינים, אך ישנו קושי בניהול המשנה ומתן עם אותם רוכשים, בעלי הדירה מתקשים במיקסום שיטת המכירה כאלה תנאי פינוי הדירה וקבלת מחיר מקסימאלי.

* בעלי הדירות לא יודעים מי הם הרוכשים שעומדים מולם, לא יודעים מה חשוב לאותם רוכשים ומה הם באמת מחפשים. האם הם מתעניינים יותר בפינת הבישולים או בתכון המרווח של הדירה, יכול להיות שרק המרפסת מדברת אליהם.

* הרבה מבעלי הדירה בת המכונה נוטים יותר לדבר על הנכס אבל להקישב ולהיות אוזן קשבת ולומר כמה שהדירה שלהם היא הכי יפה וטובה באזור. שגיאת המכשיר צריכה להיות ענייני ונכון ולומר את אותם הנקודות החשובות יכולות באמת לענות על הצורך של אותם רוכשים. לקוחות אוהבים כנות ואמינות, פחות פוליטיקה מיותרת.

"בלעדיות" למתווך היא לא מילה רעה, אלא הושטת יד לאותם המוכרים אשר רוצים למכור את הנכס בדרך ובצורה הנכונה ביותר.

בעלי דירות אשר נמצאים בת ההחל מכירת הנכס או בעלי דירות אשר חושבים למכור את הנכס, הייתי ממליץ לכם בחום לעשות קצת שיעורים בית לפני מכירת הדירה אני בטוח שתהיה לכם הצלחה יתרה וחוויה נעימה יותר.

אז אם אתם מוכרים או חושבים למכור, אם אתם מכירים את אותם אנשים שרוצים למכור את הנכס או אנשים שנמצאים כבר בת דרך מכירת הנכס אני כאן זמין לשירותכם.

לשיחת ייעוץ או כל שאלה בתחום פשוט תרשמו את שמכם ומספר הטלפון ואחזור אליכם בהקדם.

 

בברכה

גל ארגמני סוכן הנדלן שלכם רימקס באר שבע – 054-8199158

Related Posts