מאמרים

הסוד הגדול! כיצד לחסוך המון כסף

אחת הדרכים הטובות ביותר לחסוך המון כסף ברכישת בית או בבנייה עצמית היא הוזלת משכנתא!

הרבה מאוד אנשים סבורים שפקיד בבנק הוא זה שיעזור לקחת משכנתא טובה וייתן שירות מעולה.

לגבי שירות – ללא ספק, השירות יכול להיות מצוין, לגבי משכנתא טובה ונכונה עבורכם – לא בטוח, הרי הוא מייצג את הבנק שהוא עובד בו וחייב לעמוד ביעדים שקבעו לו המנהלים, בנוסף לכך הפקיד לא יודע מה יש לבנקים אחרים להציע…

אנחנו מדברים כאן על זה שאתם הולכים לשלם לבנק ללא שום צורך (בנוסף למה שאתם באמת חייבים לשלם) סכומים עצומים –  60,000 ₪  , 100,000 ₪, 200,000 ₪

כן, כן אתם יכולים לשלם לבנק המון כסף סתם ככה, מכיוון שלא בניתם משכנתא מותאמת לצרכים שלכם, בגלל שלא ניהלתם מו"מ נכון מול הבנקים, בגלל שלא היו לכם כלים וידע מתאימים למהלכים האלו.

משכנתא לא נכונה יכולה להביא אתכם לקריסה כלכלית מוחלטת!!!

 

 

 

 

 

לעומת זאת יועץ משכנתאות מנוסה ומקצועי יכול לחסוך אלפי שקלים, יכול לחסוך המון זמן וטרטור!

אחד היועצים המוערכים והמנוסים בישראל הוא אנדי קליימן. בעלים של חברת מעגלים פיננסים.

אנדי קליימן הוא יועץ משכנתאות בעל ניסיון של שנים בתחום המשכנתאות, בעל ידע רחב וכלים רבים שעזרו למאות לקוחותיו לרכוש דירות חלומותיהם.

אחת הלקוחות שלו אמרה בסיום התהליך "אנדי, במהלך הייעוץ אני שאלתי כל כך הרבה שאלות לגבי משכנתא בגלל שלא הבנתי כלום בתחום המסובך הזה, אבל אתה ענית לי כל פעם בסבלנות ורוגע אפילו כאשר חזרתי על אותה שאלה מספר פעמים. אני מרגישה שביקרתי גם אצל פסיכולוג בנוסף ליועץ משכנתא"

זאת האמת, רוב מוחלט במדינת ישראל לא מבין בתחום המשכנתאות. אבל אנדי והצוות שלו ממש לא מתייאשים  אף פעם. הם עוזרים ועונים על כל השאלות עד שכל נושא הופך להיות ברור ומובן!

 

על מנת להבין את מהות עבודתו של אנדי קליימן ומעגלים פיננסים, אנו מציגים כאן דוגמה מאוד קלאסית:

משפחה חמודה מאוד הגיעו ליעוץ של אנדי, משפחה ממוצעת לחלוטין: דני הוא עובד מפעל עם משכורת ממוצעת של  8000 ₪ בממוצע, אשתו תמר שעובדת בתור פקידה במשרד רואה חשבון עם משכורת של 5000 ₪ בחודש.

דני ותמר הורים ל – 3 ילדים מקסימים שהחליטו סוף סוף לעבור לדירה משלהם. הם מצאו דירה 5 חדרים ב –              1.25 מיליון ₪. כאשר הם צריכים 900 אלף ₪ משכנתא.

דני ותמר חשבו שהם יכולים להסתדר לבד מול הבנקים. כל אחד מהם לקח כמה ימי חופש והלכו ביחד לבנקים.

די מהר הם הבינו שמשכנתא זה לא דבר פשוט. כל הריביות והצמדות, ריבית דה ריבית, פריים ועוד הרבה מילים לא ממש מובנות.

הם ביקרו בשלושת הבנקים הגדולים וסיפרו לנו מה הרגישו: "הפקידים בבנקים היו מאוד נחמדים אבל הם הרגשנו סוג של לחץ מצדם, כאילו הם רוצים לסיים את הפגישה כמה שיותר מהר על מנת לעבור ללקוח הבא. האמת גם לא קיבלנו יותר מדי הסברים על המסלולים, נתנו לנו הצעה וזהו"

 

הם שמעו על אנדי והגיעו לפגישה למשרדו. אנדי בדק את ההצעות שהזוג קיבל, שאל המון שאלות על ההווה ועל העתיד של דני ותמר. בטבלה ניתן לראות עד כמה הצעתו של אנדי חסכונית וטובה יותר.

 

 

ניתן לראות שמשכנתא היא 900 אלף ₪, תקופת ההלוואה שנתנו בבנק היא 30 שנים. עם החזר חודשי התחלתי של 3662 ₪.

לאחר בניית משכנתא מותאמת לצורכי הלקוח ומו"מ מול הבנקים ניתן לראות שחיסכון של הזוג שלנו                      הוא 204 אלף ₪ (!!!)

 

אין צורך לתאר את השמחה של דני ותמר שלא חסכו שבחים כלפי היועץ שלהם.

 

 

Related Posts