מאמרים, מידע נדלן

המדריך למכירת נכס

הגיע הזמן למכור את הנכס שלכם ולעבור לבית הבא שימלא עבורכם את הצרכים ויעניק לכם את איכות החיים שאתם מחפשים.
אז לפני שאתם מתחיל לשווק את הבית למכירה, יש לעבור על מצבו המשפטי של הבית ולבדוק שהכל כשורה לא תרצו למצוא קונה ואז לגלות שהבית לא יכול להימכר עקב בעיות רישום

  • בדיקת רישום מסודר בטאבו או בחברה המשכנת.
    כי אין חובות לעירייה או חריגות בנייה

    הגדרת מטרות בעת המכירה

  • למכור במחיר הטוב ביותר

  • תהליך קצר

  •  ביטחון לעסקה

  •  זמן איכות

  • המשכיות לבית הבא

    שיווק ופרסום הבית למכירה

    אחרי שבדקתם את רישום הבית והכל כשורה נשארה   עוד פעולה קטנה וחשובה לפני היציאה לשיווק והיא לדעת מהו נתח השוק של הבית שלכם המטרה היא
    להבין את רמת ההיצע הביקוש והתמחור הנכון לשיווק הבית
    כלי העזר שעומדים לרשותכם הם אתר של רשות המיסים  ובקשה לנתח שוק על ידי חברת רימקס  שתי הכלים האלו יעזרו לכם לראות תמונה רחבה יותר
    לגבי הביקוש וההיצע של הבית שלכם ויתרה מכך תוכלו לדעת מהו התמחור הנכון לבית
    לאחר מכן נסו להבין מי קהל היעד שרוצה ויכול לרכוש את הבית שלכם
    אחרי שהגדרתם מטרות ברורות עליכם לחשוב איך אתם יכולים להגיע לקהל היעד שלכם.

     

    פרסום ושיווק – חשיפה לנכס כמה שיותר

    בניית תוכנית שיווקית מקיפה  למכירת הבית  שכוללת את כל  מגוון ערוצי השיווק חשיפה גבוהה מייצרת ביקוש לנכס על ידי כמות קונים פוטנציאלית

    – צילום הנכס בצורה מקצועית צילום סטילס וצילום ווידאו
    – פרסום באתרי נדלן  יד 2 , מדלן ,
    – פרסום במדיה פייסבוק אינסטגרם ויוטיוב
    – עיתונות
    – שלט תלייה בחלון הסלון

    נכון שאנחנו צריכים רק קונה אחד אבל בשביל קונה אחד שישלים את כל המטרות שלנו אנחנו חייבים לייצר ביקוש גבוה על ידי חשיפה מאסיבית 

     

    נראות הנכס

    כשיוצאים למכירה חשוב להציג את הבית כשהוא במיטבו תזכרו שאתם יכולים רק להציג את הבית

    רשמנו עבורכם כמה טיפים לנראות הנכס:

    • כמה שפחות  – לקוחות מחפשים בתים מרווחים לכן חשוב לצמצם רהיטים שגורמים לצפיפות הרושם של בית גדול יותר מאפשר לקונה  לראות יותר טוב את הפוטנציאל בבית
    • קוסמטיקה – אם יש דברים שצריכים חידוש על תהססו זה ההבדל בין בית שנמכר ובית שלא  צבעו את הקירות, החליפו דלתות, פרזולים ותריסים.
    • סידור הבית  – לפני כל הגעת קונה יש לסדר ולנקות את הבית שיראה WOW תקפדו על פחים כיור אבק  ובגדים זרוקים
    • ריח ואוורור הבית  –  פתחו חלונות גם אויר חדש וגם תאורה טבעית לבית  מומלץ מאד הריח של עוגיות אפויות בתנור
    • שעות הצגה של הבית  – חשוב בשעות היום שיש עוד אור יחד עם זאת בשעות הפחות עמוסות

    סיור קונים ומשא ומתן

    לאחר פרסום ושיווק הנכס יגיעו טלפונים ממתעניינים לגבי הנכס לפניכם מספר שאלות חשובות שיש לשאול את הקונה הפוטנציאלי לפני הגעתו לסיור
    – האם הוא כבר מכר את הבית הקודם שלו – בטח שלא תרצו לבזבז זמן על מישהו שבא רק לעשות סיבוב
    – האם יש לו אישור משכנתא לטובת רכישה
    – כמה זמן פנוי הם צריכים
    – והאם יש לו תקציב שמתאים לבית שלכם
    אלו שאלות חשובות לפני התאום לסיור לבית שלכם והסיבות הם נורא חשובות
    לא לבזבז זמן
    לא להיכנס לעסקת נדלן עם לקוח שיהיו לכם לאחר חתימה עיכובים ובעיות

    הטיפ הטוב ביותר למשא ומתן הוא לחשוב ולענות  מהראש ולא מהבטן הרי את המטרות הגדרנו אז לכל " טענה " של הלקוח נתייחס כבקשה להורדת מחיר 

    חברת רימקס מאחלת לכם בהצלחה מרובה 
    אנחנו עומדים לרשותכם בכל עת
    *4956 

 

 

 

מדריך למכירת נכס | טיפים למכירת הבית | הערכת שווי נכס | כמה שווה הבית שלי | מדלן | נדלן גוב | רימקס |  חברת תיווך מומלצת |

Related Posts