חדשות נדלן, מאמרים, מוטיבציה, מועדון המיליון, מידע נדלן, נדלן בבאר שבע, סוכן נדל"ו מצליח, סוכן נדלן מומלץ, סוכני נדל"ן, עבודה בנדלן, רימקס באר שבע, שי שטרן מנטור לנדלן, תמחור נכס

7 דרכים לייצר יותר הפניות ולידים לנדל"ן

הפניות לנדל"ן תמיד היו מקור רווחי ללידים עבור סוכנים . הפניות נובעות בדרך כלל מכך שאתה מספק חווית לקוח כה יוצאת דופן, עד שלקוחות, חברים ושכנים כולם נאלצים להמליץ ​​על שירותיך לאחרים.
לדעת כיצד ליצור הפניות הוא המפתח לבניית העסק שלך. וזכייה בהפניות אורגניות ולקוחות חוזרים מהקשרים האישיים שלך – האנשים שכבר מכירים, אוהבים וסומכים עליךריכזנו כמה מהעצות והכלים הטובים ביותר שלנו לבניית זרימה קבועה של הפניות (והכנסה) מתחום ההשפעה שלך.

1. צור אירועי לקוח

דרך בטוחה לגרום ללקוחות שלך לזמזם עליך עם החברים והמשפחה שלהם היא להזמין אותם לאירועים שהם לא יכולים שלא לדבר עליהם אחר כך. אלה יכולים להיות פשוטים או משוכללים ככל שהתקציב שלך מאפשר. אתה יכול ללכת סולו, או ללכת גדול יותר עם כל התיווך שלך.

זה יכול להיות הרמת כוסית באחד החגים  שבה הזמינו סוכנים לקוחות קודמים ובהווה, כמו גם חברים ובני משפחה. זה יצר לקוחות חדשים כמעט לכל סוכן במשרד. המתווכים שלנו החליטו שזה כל כך כיף ודרך כל כך נהדרת להתחבר לתחומים שלנו,

2. בניית קהילה וחיבור מקוון

 

לקוחות העבר שלך נוטים פחות לתת לך הפניות לנדל"ן אם אתה לא בראש. לכן, שתף באופן עקבי הן תוכן בשוק הנדל"ן והן בתוכן סגנון חיים באינטרנט ועודדו את הקשרים החברתיים שלכם לשתף אותו עם החברים והמשפחה שלהם. רק תזכור – אל תהיה משעמם. תהנה עם זה. אולי נסה את היד שלך בסרטונים אנכיים! ????

אם אתה מוכן לעבור מעבר למדיה החברתית, אתה יכול לבנות דף קהילתי  ולהפוך אותו למרכז לתושבים ללמוד מה קורה בקרבת מקום. ארח ראיונות עם בעלי עסקים מקומיים ותן את ההמלצות שלך לעסקים בשכונה , ומידע על השכונה

3. הישאר מעודכן באמצעות תובנות מפתח בשוק

סוכנים המניחים שהעניין של לקוחותיהם בנדל"ן מסתיים בשולחן הסגירה לא מקבלים הפניות רבות ככל שיכלו. היום אפשר לקבל את כל האינפורמציה
ויש לכם גישה להרבה נתונים שהלקוחות ימצאו בהם שימושיים (כל עוד אתה יכול לפרק אותם עבורם בצורה קלה להבנה). תובנות מפתח בשוק יכולות לעזור ולמצב אותך כמומחה שוק בעל ידע שיכול לייעץ אסטרטגית ללקוחות לגבי פוטנציאל ההשקעה או הביצועים של הנכס. בונוס: הפוך את המידע הזה לשיתוף בקלות בחברות החברתיות שלך לטווח רחב יותר.

השתמש בטבלאות מערכת crm או בפלטפורמת שיווק בדוא"ל כדי ליצור הודעות תבניות שבהן תוכל להשתמש כדי לשלוח נתונים סטטיסטיים עדכונים על מצק השוק ברכות לחגים , ימי הולדת

אם אתה באמת רוצה להגביר את המאמצים שלך, צור סרטונים קצרים כדי לשתף גם עם המדיה החברתית שלך. סוכנים שמפרסמים באופן קבוע על השוק מקבלים טונות של נראות ב-TikTok וב-Instagram Reels. אתה יכול גם לקבל כמה רעיונות מרתקים לסרטונים אנכיים מקפה וחוזים שאינם משעממים.

4. הפתיעו את הלקוחות  שלכם עם מתנות קופצות

 

עם קמפיינים בטפטוף דוא"ל וחיבורי מדיה חברתית בהישג ידך, זה עשוי להיראות מוזר להופיע בדלת של לקוחות קודמים שלך, ללא הודעה מוקדמת. אבל המוזרות נמסה באורח קסם כשיש לך מתנה מהנה ביד.

כאשר אתה יכול להתייצב מול אנשים בתחום שלך ולהזכיר להם את המדהימות שלך עם מתנת פופ-בי, זו דרך בטוחה להגביר את כוח ההפניה שלך. ההשקעה של מתנה קטנה וביקור קצר ישתלמו בדרכים שאתה לא יכול לדמיין.
לקפוץ להגיד שלום, להיכנס לראות איך החיים מתנהלים, ושיחה מהנה אולי לא נראה כמו הרבה, אבל זה החיבור המיוחד שכל אדם צריך.

בדוק את Etsy אם אתה צריך קצת השראה ורעיונות למתנות

5. תבקשו הפניות לנדל"ן ברגעים המאושרים ביותר

ישנם מקרים רבים בעסקת מקרקעין כאשר אתה מגיע לחגוג. שולחן הסגירה הוא בהחלט אחד מהם. אבל אל תשכח את הרגע בו תמצא את הנכס המושלם עבור הקונה או את הרגע שהמוכר שלך מקבל הצעה במחיר מלא.

אלו הם כמה מהרגעים המושלמים שבהם הרגשות מתגברים כדי להזכיר בעדינות ללקוחות שלך כמה אתה מעריך אותם כשהם חולקים את החוויות החיוביות שלהם באמצעות ביקורות והפניות. ואף פעם לא מזיק לשאול אם הם מכירים מישהו אחר שעשוי להזדקק לשירותיך. צריך קצת תרגול כדי להרגיש בנוח לבקש הפנייה , אבל תהיו בטוחים וזכרו שהמטרה הסופית היא לעזור לאחרים באותו אופן שבו עזרתם ללקוחות שלכם. והלקוחות שלך ירצו לעזור לך בתמורה.

הפניות וביקורות הולכים יד ביד. דרך מצוינת להגדיל את עסקי ההפניות שלך היא לשלוח נגיעות עקביות ואוטומטיות ללקוחות שלך שלך בבקשה לקבל הפניות

6. לקיים קשרי לקוחות בצורה אותנטית

 

ככל שתתאים הודעה ספציפית לאדם, כך יגדל הסיכוי שהוא יגיב לו. אם תשים לב לא רק למה שהלקוח שלך צריך, אלא גם למי שהוא, תוכל למנף את הידע הזה מאוחר יותר כדי להגביר את שיעור ההפניות שלך – בגדול .

התחל עם אסטרטגיה זו על ידי שימוש ב-CRM שלך כדי לשמור על כל האינטראקציות עם הלקוחות שלך מאורגנות במקום אחד. התחל על ידי שליחת אימייל מותאם אישית לחגוג את יום השנה לרכישה או למכירה של הלקוחות שלך. הסוכן הטיפוסי ישלח אחד או שניים מהמיילים הללו מדי שבוע, תוך שמירה על שיחות עקביות ומתמשכות עם לקוחות העבר שלו לאורך כל השנה.

אתה יכול ליצור חלק מהתקשורת הזו זמן רב מראש (למשל, הודעות יום נישואין, ברכות ליום הולדת, איחולי חג). עם זאת, תרצה ליצור חלק ממנו ברגע. מצא משהו שאתה באמת חושב שהאנשים שלך ירצו לדעת ושתף אותו איתם. האותנטיות שלך תנצח

הודעות ומסרים אישים

7. שקול להצטרף לרשת נדל"ן

לרשת re/max  יש רשת הפניות משלהם שתוכל להצטרף אליהן,  כאשר יש לך לקוח שרוצה לקנות או למכור בשוק שבו אתה עובד בדרך כלל, רשתות הפניות אלו יכולות לעזור לך לקבל את ההפניה

וכמו כן, אתה יכול להעזר בסוכנים אחרים ברחבי הארץ והעולם לטפל בלקוחות שלך. אתה חולק חלק מהעמלה שלך, בדרך כלל בסביבות 25%, עבור ההובלה. אבל זה מקסים ועוצמתי שאתה יכול לעשות עסקים בכם העולם
שסוכן נדל"ן משוק אחר יתקשר אליך ויציע לך לשתף לקוח מבלי שתצטרך לעשות הרבה כדי ליצור ליד. ולסוכן המפנה, רשת של סוכנים מדהימים הופכת את החיים להרבה יותר קלים כשאתה עובד עם לקוחות ברחבי העולם

בברכה צוות רי/מקס מחוז דרום

לידים לסוכני נדלן | הפניות לסוכני נדלן | איך להשיג לידים לסוכני נדלן | איך לקבל הפניות לסוכני נדלן | שיווק דיגיטלי לסוכני נדלן | שיווק ופרסום לסוכני נדלן | שיווק נכסים לסוכני נדלן | שיווק נדלן | מכירות נדלן

Related Posts