חדשות נדלן, טיפים למכירת נכס, מאמרים

6 טיפים עיקריים לפני שמוכרים בית

מכירת בית הינה אחד התהליכים המשמעותיים והמתאגרים שכל אחד מאיתנו עובר במהלך חייו – התהליך הוא בעל משמעות גדולה ומשפיע לא פעם על עתידנו הכלכלי והמשפחתי. לא פעם נדמה שמכירת בית בישראל איננה תהליך מסובך כי השוק, במיוחד ב2021 נתפס כ"רותח". עקב כך, מוכרים רבים מבצעים טעויות קריטיות בתהליך מכירת הנכס שלהם, וטעויות אלו עולות הרבה מאד כסף, בריאות וזמן יקר. במאמר הבא אציג בפניכם את 6 הטיפים העיקריים שנועדו להקל עליכם בתהליך ולהפוך גם את מכירת הנכס שלכם לסיפור הצלחה!

חמשת החושים– אם אתם רוצים למכור את הנכס שלכם במחיר טוב, אתם חייבים לגרום לקונים להשתמש בכמה שיותר חושים ע"מ ליצור חיבור מיטבי לנכס. דאגו שהבית יהיה נקי ומסודר לפני הגעת הקונים )חוש הראיה(, תדאגו לריח טוב באמצעות ריחן או עוגה פשוטה שתיצור נינוחות )חוש הריח(, תנו לקונים שלכם להוביל את הסיור בחדרים, לגעת ולפתוח מגירות במטבח )חוש המישוש(, הסבירו להם את ההתרונות באיזור מגורכם ובבית שלכם בפרט )חוש השמיעה(, ותציעו להם לשתות איתכם קפה טוב, זה גם יעזור לכם להכיר טוב יותר )חוש הטעם(. הפעלת החושים תסייע לקונים "להרגיש בבית" ותייצר תחושת שייכות לנכס.

תימחור נכון של הנכס– בעלי דירות רבים "נופלים" בנקודה הזו ובוחרים לתמחר את הנכס שלהם במחיר גבוה מידי ולא מותאם למחירי השוק, דבר שבסופו של דבר גורם לאי הגעה של קונים רלוונטים, התחרות בנכסים יקרים מהם, תסכול מהתהליך והורדות מחיר דרסטיות לאחר מכן. ע"מ לתמחר את הנכס שלכם נכון- בידקו עסקאות אחרונות מרשות המיסים באיזור מגוריכם או שתפגשו לפגישת ייעוץ אישית ובחינם עם סוכן נדל"ן מומחה באיזור. תמונות מוכרות– אנחנו חיים בשנת 2021 ,עידן דיגיטלי בו העין מחליטה קודם כל. רושם ראשוני ותמונות יפות ומקצועיות ישדרגו את תהליך המכירה שלכם, יסננו קונים לא רלוונטים ויבליטו את ההתרונות בנכס, אל תחסכו ותיתפשרו על פחות מכך- השקעה של כמה עשרות שקלים לצלם תוכל לגרום לכם להרוויח יותר לאחר מכן. כמו כן, העלו מודעות מסודרות ומושקעות לרשתות החברתיות ולפלטפורמות השיווק איתם אתם עובדים, כתבו מלל מפורט, היתרונות יחסיים של הנכס שלכם ועל האיזור. שימו לב לפרטים הקטנים– כמו בחיים עצמם, יש חשיבות רבה לרושם ראשוני כשלקוחות מגיעים. בעלי נכסים רבים מציעים את נכסם למכירה כאשר הוא לא במצב המיטבי שלא, דבר שגורם להם לאבד כסף רב ולקבל הצעות מחיר נמוכות. עוד טרם שלב הפרסום, הקפידו שהגינה של הנכס מטופחת, שקירות הבית לבנים וארונות המטבח תקינים ונפתחים היטב- במידה ואתם יודעים על דברים לא תקינים בנכס, השתדלו לתקנם עוד טרם הגעת הקונים. לא פעם דברים שנראים לכם כמוכרים זניחים- מקבלים משמעות אחרת לגמרי אצל הקונים ששמים לב גם לפרטים הקטנים. ניהול מו"מ רציונאלי – זה אולי האתגר המרכזי של כל מוכר! להקשיב לראש ולא ללב, דבר לא טבעי אבל במכירת בנכס שלכם הוא הכרחי. כל טעות במו"מ יכולה לעלות לכם המון כסף. טעות יכולה להיות בדרך של גילוי "מידע עודף" לקונים, קצר תקשורת מולם או שילוב האגו בתהליך, מניפולציות ועוד. חשוב שתזכרו כי מכירת הבית הוא תהליך עסקי לכל דבר ומטרתכם להגיע לעסקה הטובה ביותר מבחינת מחיר, פינוי והסדרי תשלום. כל השאר פשוט לא רלוונטי. שקלו עבודה עם סוכן נדל"ן מקצועי – לקראת המכירה "ראיינו" כמה סוכנים שנראים לכם. הציבו את הרף הגבוה ביותר מבחינתכם ועיבדו עם הסוכן שהצליח לשכנע אתכם ביכולתו להשיג עבורכם את העסקה הטובה ביותר. סוכן נדל"ן רציני ומקצועי שמתמחה באיזור מגוריכם יוכל להעניק לכם תהליך נוח, מהיר ובריא. חברה גדולה בעלת מוניטין ומאגר לקוחות גדול תוכל לסייע לכם בהבאת קונים רלוונטים והצעות מחיר שיתורגמו בהמשך לעסקה רווחית עבורכם.

אריאל כהן ליפשיץ- יועץ הנדל"ן שלך בשכונת רמות 050-8482601

Related Posts