דירות להשקעה בבאר שבע, דירות למכירה בבאר שבע, דירות לקנייה בבאר שבע, השקעות נדלן, מאמרים, משכנתא, משכנתאות וכל מה שליד, סוכן נדל"ו מצליח, עליית הריבית במשק, ריבית

חלון ההזדמנויות לדירה להשקעה!

עליית הריביות בחודשים האחרונים ושינויי המגמה במחירי הדירות כלפי מטה יצרו לטעמי חלון הזדמנויות שנפתח למשקיעים שחלמו על דירה להשקעה וכעת היא בהישג ידם!

חשוב לציין שהשקעה בין אם היא בדירה ובין אם היא בשוק ההון צריכה להתאים למאפיינים האישיים של האדם שעושה אותה ולכן התשובה לשאלה במה עדיף להשקיע אינה חד משמעית.

אז למה כדאי לנצל את אותו חלון הזדמנויות ולרכוש דירה להשקעה בבאר שבע המתפתחת ?

✔️קודם כל מדובר בהשקעה בטוחה וסולידית. מחירי הדירות לא סובלים מעליות וירידות תלולות וחוסר יציבות.

✔️תשואה פוטנציאלית שנתית של מינימום 3 אחוז ועשויה להגיע אף ליותר תלוי בסוג הדירה.

✔️עליית מחירי הדירות לאורך השנים עקב הביקוש לדירות שעולה מדי שנה לעומת קצב הגידול בהיצע הדירות שנותר די קבוע.

✔️הביקוש לנדל"ן בישראל לא פוסק ואף צומח יחד עם הגידול באוכלוסיה בארץ ונובע גם מילודה וגם מעולים חדשים.

קצת נתונים – עם קום המדינה מנתה אוכלוסיית ישראל כ- 800 אלף תושבים. כיום האוכלוסייה מונה כ- 9.5 מליון נפש ולפי תחזית הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בשנת 2035 צפוייה אוכלוסיית מדינת ישראל להגיע ל-11.3 מליון נפש!!

בביקוש לנדל"ן יש להכליל צעירים רבים שנקלטו לשוק העבודה בהיי טק
עם תנאי שכר מייטיבים ויכולים להתקדם לדירה, את הזוגות שמקימים תא משפחתי ולצערי גם את כל הזוגות שמתגרשים שעל פי הסטטיסטיקות המוכרות מדובר בזוג אחד מתוך ארבעה שעתיד לצערנו להתגרש בישראל.

נחזור לפתיח של הפוסט ואומר שוב שלטעמי יש חלון הזדמנויות מצויין למשקיעים לרכוש דירה במחיר שפוי מארסנל הדירות המצויין שמוצע כעת למכירה.

אז בין אם אתם רוצים להגדיל את ההכנסה לפני היציאה לפנסיה בסכום קבוע חודשי משכירות ובין אם אתם הורים לילדים שצפויים ללמוד בבאר שבע באוניברסיטת בן גוריון ולשלם שכירות במהלך כל שנת הלימוד או שמדובר בהגשמת חלום – מזמינה אתכם להתקשר אלי ולקבל מידע על הדירות הטובות שיש בבאר שבע להציע לכם המשקיעים הנבונים.

טלי חדד, 050-2080999

Related Posts