בתי יוקרה, מאמרים, מידע נדלן, סוכני נדל"ן

כיצד להפוך לסוכן נדל"ן של בתי יוקרה

רוצים לשווק ולמכור בתי יוקרה ? איך מתחילים ומה חשוב לדעת רגע לפני שמתחילים !!!

אין ספק שהכסף והתהילה גדולים יותר אבל זה לא בהחלט לא הולך להיות קל . הרבה סוכנים מנסים לעשות את הקפיצה לנדל"ן יוקרתי, אך מעטים פורצים בהצלחה לנישה זו. אז איך גורמים לזה לקרות?

תוכלו למצוא המון מאמרים ברשת שאומרים כי "הסודות" להפוך לסוכן נדל"ן יוקרתי הם לבצע את המחקר, להיות מוכנים ולהתמקד בשיווק. ברצינות? אלה הדרישות המינימליות להיות סוכן נדל"ן מוסמך!

אם אתה מתכוון ללמוד כיצד להפוך לסוכן נדל"ן יוקרתי, אתה זקוק לתוכנית שתוכל להוציא לפועל היום.

עם זאת, רשמנו עבורך איך  להפוך לסוכן נדל"ן יוקרתי בשבעה צעדים הניתנים לפעולה.

 

אז איך קופצים למים והופכים לסוכן נדל"ן יוקרה :

 הציג את עצמך כסוכן יוקרה

שלב ראשון הוא בסיסי אך קריטי: אם אתה רוצה שאנשים יכירו אותך  כסוכן נדל"ן יוקרתי, עליך להציג את עצמך כסוכן נדל"ן יוקרתי. הופעות חשובות. ובשוק היוקרה הם חשובים עוד יותר.

כמה הערות מהירות לפני שנכנס לדרכים המעשיות בהן אתה יכול להציג את עצמך כסוכן יוקרה:

  • זכרו "מותרות" הוא מונח סובייקטיבי. יוקרה בדרום נראה ומרגיש  שונה מאוד ממשוק היוקרה  בבוורלי הילס. פה אתה מכיר את השוק שלך, ואתה יודע מה מצופה מהסטנדרט הגבוה באזור שלך. עכשיו אתה רק צריך לחקות את התמונה הזו.
  • הצגת דימוי יוקרתי עלולה להיות יקרה. שקול זאת כהשקעה בעסק שלך. כמו בכל השקעה, כדאי להשקיע אסטרטגית. למקד את הכסף שלך במקום שבו הוא ישפיע ביותר. אנו עוסקים בכמה דרכים ספציפיות לעשות זאת בסעיף זה ולאורך מאמר זה.

להלן מספר דרכים לשקול שדרוג אורח החיים שלך כדי להציג דימוי של יוקרה:

נוכחות מקוונת

לפני הכל צילום סטילס שלך במיטבך  מה שישרת אותך בכל העולם המקוון  ופעולות המדיה הרי אתה סוכן יוקרה
לאחר מכן דרך מיקור חוץ כתבה רחבה על מי אתה ומה אתה עושה
כנ"ל לגבי סרטונים שאתה רוצה לעלות באם אתה מתכוון לפרסם סרטונים, ודא שמיקום הצילומים שלך הוא ברמה גבוהה. ובבקשה ממך תכין טסקט מראש ולא משהו בשליפה

אוטו

האם היית גאה לקחת את לקוחות היוקרה שלך ברחבי העיר ברכב הנוכחי שלך? אם לא, הגיע הזמן לשדרוג. ברוב השווקים כל מותג יוקרה יעבוד. יכול להיות שאתה בסדר גמור עם הרכב שלך
הדבר החשוב הוא להתאים את הציפיות של הלקוחות שלך.

מראה חיצוני

החדשות הטובות הן שאתה לא צריך להיות אטרקטיבי כלפי חוץ כדי להפוך לסוכן נדל"ן יוקרתי. החדשות הרעות הן שאתה צריך להשקיע בכמה שיפורי מראה ותחזוקה רדודים. בואו נרוץ מהר מהר. אתה צריך:

  • להיות במצב טוב למדי.
  • תמיד יש להקפיד על תספורת ועל הגזרה הנקייה, גברים עשויים להזדקק לתספורת  כל 3-4 שבועות, ונשים כל 4-6 שבועות).
  • להתלבש בצורה מקצועית בחתיכות איכותיות (מותגים עשויים לחשוב או לא, אבל ביגוד מחוייט  חובה).
  • היו מטופחים (ופדיקור אם אתם אי פעם במשאבות פתוחות).
  • שמור על כל איפור נקי ומקצועי.
  • אביזרים עם עניבות, חגורות, משקפיים, תכשיטים, תיקים וכו '.
Hangouts ופעילויות

שוב, זה עשוי להיות רדוד, אך הלקוחות הפוטנציאליים והלקוחות שלך ישפטו אותך לפי היכן אתה מסתובב ומה אתה עושה בזמן החופש שלך.

שאל את עצמך מה הלקוחות היוקרתיים הרצויים שלך יחשבו עליך כשתשב במקומות  הרגילים שלך. אם אין שם  משהו בוהק, שקול לעשות שינוי. אולי לעבור לבית קפה בר מסעדה ששם פוגשים את לקוחות היוקרה מעבר לפעילות בקהילה
בנוסף יש להקפיד על פעילות במועדון הספורט המקומי שם יש סיכוי גבוה יותר לפגוש לקוחות בדמוגרפיה שלך.

 ספק חווית לקוח יוקרתית

כל הלקוחות שלך, ללא קשר לנקודת המחיר, צריכים להתייחס לחווית לקוח יוקרתית. אך זה באופן טבעי הופך להיות חשוב עוד יותר עבור הלקוחות היוקרתיים שלך שרגילים לקבל שירות של כפפות לבנות בחיי היומיום שלהם.

מתן חווית לקוח יוקרתי הוא במידה רבה תרגיל בשכל הישר. שאל את עצמך מה אתה יכול לעשות בכדי שהתהליך יהיה חלק ונעים ככל האפשר עבור הלקוח שלך. להלן מספר יסודות שיש לזכור:

  • חווית שירות החייבת להיות ערך ליבה של העסק שלך  אתה לא יכול להרשות לעצמך לתת לכל פרט ליפול דרך הסדקים. ובעסק שכזה יד דינמיקה גבוהה אם סדר וארגון אינו הצד החזק שלך, עליך לשכור עוזר כדי לשמור על סדר.
  • תקשורת נכונה: קבעו ציפיות, הכינו את הלקוחות שלכם לכל שלב בתהליך, היו מגיבים ותקשרו באופן יזום את כל הנושאים הפוטנציאליים.
  • שיקול דעת: עם קהל לקוחות יוקרתי, סביר יותר שתיתקל בסוגיות של שיקול דעת; מלבד הפריטים שאתה מחויב לחוקק על פי חוק, חשוב מאד לסגור את הפה לגבי חיי הלקוחות שלך.

 

איסוף ושיתוף המלצות

איסוף המלצות מלקוחות מרוצים ושיתוף פעולה עם סוכני יוקרה נוספים  היא דוגמה נוספת למשהו שכדאי לכם לעשות כסוכן נדל"ן עם נכסים בכל נקודת מחיר. הדבר החשוב ביותר באיסוף ושיתוף המלצות כסוכן נדל"ן יוקרתי הוא שההמלצות שלך מגיעות מלקוחות יוקרה. לקוחות פוטנציאליים רוצים לראות המלצות של אנשים שנמצאים במצב דומה לשלהם. אז המלצות של  אחרים הולכות לשאת הרבה יותר משקל עם בסיס הלקוחות הרצוי שלך.

ברגע שיש לך המלצה חדשה, תקדם אותה כמו מטורפת ! פרסם אותו באתר שלך, שתף אותו ברשתות החברתיות, בבלוג על חוויית המוכר והשתמש בו בפרסום אחר שלך.

תרוויח הפניות

הפניות מלקוחות גורמות בדרך כלל ללקוחות דומים מאחר שאנשים מפנים אותך לחברים ובני משפחתם, שלעתים קרובות נמצאים באותה קבוצה סוציו-אקונומית. כך שלקוח יוקרתי אחד מאושר יכול לגרום למספר לקוחות מתקדמים נוספים. ההתמקדות בהכנסת הפניות מלקוחותיכם היוקרתיים היא כיצד אתם מבססים את עצמכם כסוכני נדל"ן יוקרתיים לטווח הארוך.

תהליך קבלת הפניות בדרך כלל זהה בכל נקודת מחיר. זה על מתן שירות שכדאי להשתולל עליו ואז להזכיר ללקוחות שלך לספר לחברים שלהם עליך.

הטקטיקה המועדפת עלי ליצירת הפניות היא לשלוח זר מזל טוב או תודה (של פרחים, בלונים, עוגיות, פירות או כל דבר אחר שמושך את הלקוחות שלך) למקומות העבודה. זה מיד גורם לאנשים לשאול את הלקוח שלך על האירוע ונותן ללקוח שלך הזדמנות לחלוק את פרטי הקשר שלך עם עמיתיהם.

 

בונוס קטן עם הגעת עד פה

ניצחונות גדולים מתאפשרים בזכות זכיות קטנות. לפני שתמשיך הלאה בהמשך היום, השג זכייה קטנה !

אתגר הזכייה הקטן של היום הוא לבדוק כיצד אתה מציג את עצמך ולהכין רשימה של הצעדים שאתה צריך לנקוט כדי לפנות לקונים ומוכרים יוקרתיים. התבונן בנוכחות המקוונת שלך, המראה שלך, חומרי השיווק הלא מקוונים, האישורים, אסטרטגיית הרשת והעדויות קיימות. מה אתה צריך לשנות אם אתה רוצה להיות סוכן נדל"ן יוקרתי ? הכינו את הרשימה והשקיעו את השבוע או השבועיים הבאים והתמקדו בשדרוג כל פריט ברשימה שלכם.

אתה  בדרך להיות סוכן נדל"ן היוקרה הטוב ביותר
בברכה שי שטרן
RE/MAX COLLECTION

 

Related Posts