בתי יוקרה, דירות למכירה בבאר שבע, הבלוג של עירן כהן, מאמרים, נכסי יוקרה למכירה, רימקס באר שבע, שוק הנדלן

נמכר המיני פנטהאוז הכי יקר בבאר שבע אי פעם ובזמן שיא

עוד שיא נשבר בבירת הנגב,
בית בפרויקט היוקרה של גראנד אביסרור הצמוד לקניון הגראנד נמכר השבוע לזוג צעיר.
הבית היה בשיווק כשנה אצל מספר מתווכים אך ללא הצלחה.
עירן כהן וריקרדו סופי מחברת רימקס פלוס לקחו את השיווק הבלעדי על הבית ויחד עם זה לקחו על עצמם אתגר שלא היה כמוהו בבירת הנגב באר שבע. למכור את הדירה היקרה ביותר בבירת הנגב.
מדובר על מיני פנטהאוז ענקי בגודל של 386 מטר לפי ארנונה שצמוד אליו 3 חניות, מחסן גדול ושתי מרפסות. הבית עוצב ע"י אדריכלית ובוצעו בו שינויים פנימיים שבינהם הפיכת הבית מ 7 חד ל 6, בניית גקוזי בקומה 28 במרפסת, בניית 3 יחידות הורים, בוצעו עבודות גבס מרשימות ועוד המון פינוקים כיאה לבית כזה.
בבית היו סך הכל 2 לקוחות רציניים בחודש וחצי שיווק שהובאו לבית לאחר סינון קונים קפדני ובסופו של דבר התקבלה הצעת מחיר לשביעות רצון שני הצדדים ונחתמה העסקה.
התרגשות רבה היתה כשהורי הקונים שהגיעו לחוזה ולא ידעו שהזוג קונה דירה בביניין לידם והופתעו מאוד מההפתעה שציפתה להם שהילדים עוברים לגור בביניין הסמוך.
מחיר העסקה חצה את סף ה 3.5 מיליון ש"ח!!
שיהיה בשעה טובה לשני הצדדים

עירן כהן וריקרדו סופי
יועצי נדל"ן בכירים
רי/מקס באר שבע

054-3376992
052-3252255

 

חברת רימקס מתחייבת להנגיש עבורכם את המידע והידע בכל עת

רימקס באר שבע | דירות שנמכרו בעיר באר שבע והסביבה | חברת תיווך ממולצת בבאר שבע | אתר מדלן קבע שרימקס מוכרת הכי הרבה בתים בעיר באר שבע

שירות למכירה בבאר שבע | תיווך נדלן באר שבע | חברת תיווך נדלן

המשוב שלך הוא המצפן המנחה את המסע שלנו לעבר שיפור מתמיד. לחץ על הקישור ושתף את המחשבות שלך כדי לעזור לנו לעצב עתיד טוב יותר ביחד."

remax_beersheva

Related Posts