דירות חמות למכירה, השקעות נדלן, חברת תיווך מומלצת בבאר שבע, חדשות נדלן, מאמרים

למה כדאי להשקיע בעיר באר שבע- באר שבע בירת ההשקעות של ישראל

העיר באר שבע היא בירת ההשקעות של הנגב. ההשקעה בעיר באר שבע הוכיחה את עצמה ובגדול לקהל המשקיעים.

אוניברסיטת בן גוריון אחד המוסדות האקדמיים המובילים והמבוקשים בישראל, אליו עשרות אלפי אקדמאים, סטודנטים, מרצים וחוקרים מגיעים מכל רחבי המדינה. בהתאם לביקוש הגבוה לדירות בשכונות המקיפות את האוניברסיטה, מחירי השכירות וערך הדירות ממשיכים לעלות באופן יציב וקבוע בכל שנה.

רי/מקס פלוס באר שבע מחזיקה שלל נכסים להשקעה במיקומי פריים לוקיישן סביב האוניברסיטאות והמכללות. בגלל שסטודנטים תמיד יחפשו איפה לגור ותמיד יעדיפו שזה יהיה קרוב לאוניברסיטה, לכן יש עכשיו הזדמנות לייצר תשואה גבוהה כבר מההשקעה הבאה. הדירות בשכונות הסטודנטים של אוניברסיטת בן גוריון מספקות כבר עשורים רבים את התשואות הגבוהות והבטוחות ביותר בשוק הדיור.

משקיעים ומשפחות שמעוניינים ליהנות מתשואה גבוהה על נכסי נדל"ן צריכים לתת עדיפות לאלו שנמצאים באזור האוניברסיטה בבאר שבע. הנכסים עצמם מגוונים והתשואה עבורם גבוהה גם ביחס לדירות באזורים מבוססים יותר.

שכונות ד׳, ו׳ הישנה ו-ג'. הן שכונות קרובות מאוד לאוניברסיטה ולמקומות הבילוי המרכזיים. חשוב לזכור כי לא משנה עד כמה השכונות ישנות כלפי חוץ, מרבית הדירות להשקעה עברו שיפוץ וריהוט מחדש כדי למשוך סטודנטים בשל המיקום והן בקרבה לסטודנטים נוספים עימם הם לומדים ויוצרים קשרי חברות. שכונה ב'. במרחק הליכה של רבעה שעה מהאוניברסיטה, אף היא שכונה להשקעה ומבוקשת מאוד בקרב סטודנטים. מעבר לכך, המבנים חדישים יותר וכך גם פני השכונה כולה. גם שכונה ב' מורכבת בעיקר מסטודנטים ואנשי סגל וזה יתרון נוסף שלה. שימו לב כי גם בתוך השכונות עצמן יש אזורים אטרקטיביים יותר ואטרקטיביים פחות לסטודנטים, על סמך הנתונים הנ"ל.

עד לשנים האחרונות הייתה מעין תובנה לא מבוססת כי השקעות בעיר באר שבע הן אך ורק בשכונות הסטודנטים סביב האוניברסיטה או המכללות השונות. שכונת רמות, נווה זאב ושכונות נוספות בעיר באר שבע הן שכונות נוספות שבשנים האחרונות נרכשות דירות שמיועדות להשקעה. בשנים האחרונות הדבר צובר תאוצה והתבנית נשברת. ההשקעה הפכה להיות בכל באר שבע, אם זה באזור האוניברסיטה, ואם זה באזורים שמתגוררים משפחות וזוגות צעירים כגון רמות ונווה זאב הנחשבות לחדשות ויוקרתיות יותר וכן השכונות ט', ה', יא', ו-ו' החדשה, הנחשבות לוותיקות יותר אך מניבות תשואה זהה ואף לעתים גבוהה יותר. יותר ויותר משקיעים נוכחים לגלות כי העיר באר שבע היא הרבה יותר משכונות הויתיקות וכי תשואה גבוהה יכולה להגיע גם משכונות רחוקות יותר ממוסדות אקדמיים. היא מושכת אליה גם אלפי צעירים מרחבי הארץ שמחפשים דיור זול יחסית לאזור המרכז, אפשרויות תעסוקה, חינוך איכותי, ומוקדי תרבות ופנאי. התפתחותה המואצת של העיר בשורה ארוכה של תחומים והעובדה שאין בידם של מרבית הזוגות הצעירים את ההון העצמי הדרוש לרכישת דירה, הופכת את שוק השכירות בעיר להומה ותוסס עבור זוגות צעירים שגדלו בעיר ובוחרים להישאר בה, וגם עבור זוגות צעירים ממרכז הארץ שמעוניינים להוזיל את הוצאות המחייה שלהם, מבלי שזה יפגע באיכות חייהם. הביקוש הרב מצד השוכרים והמשקיעים גם מניב תשואה – מחירי הנדל"ן בעיר באר שבע זינקו תוך 5 שנים בלמעלה מ-50 אחוזים, והמחירים ממשיכים לטפס בכל שנה ושנה, גם בזמן משבר הקורונה.

כפי שניתן לראות, באר-שבע ממשיכה להוכיח את עצמה כבירת ההשקעות ולשמש אבן שואבת לאלפי זוגות צעירים ומשפחות צעירות מדי שנה ושנה. הדירות להשקעה בבאר שבע מניבות כיום את התשואות הגבוהות ביותר בארץ מבחינת אפיקי השקעה לטווח ארוך ולטווח קצר. רבים כבר מבינים כי קצב התפתחותה המהיר ימצב אותה בקרוב מאוד לא רק כאחת הערים הגדולות בשטחן ובגודל אוכלוסייתה, אלא גם כאחת הערים המתקדמות והאטרקטיביות בישראל למגורים.

Related Posts