דירות חמות למכירה, השקעות נדלן, חדשות נדלן

איך בוחרים נכס להשקעה בחכמה בבירת הנגב? מה היתרונות של דירות להשקעה סביב אוניברסיטת בן גוריון?

בתחום הנדל"ן יש פקטור מרכזי אחד שאותו בודקים לפני שמחליטים איזה נכס לקנות: לוקיישן. ברוב המקרים, המיקום ישפיע על הערך של הנכס בטווח הקצר והארוך, על התשואה שניתן יהיה להפיק ממנו במהלך השכרה וכמובן גם על המחיר שאותו ניתן יהיה לגבות תמורתו במעמד המכירה.
אז מהבחינה הזו, יש לבאר שבע בכלל ולאזור של האוניברסיטה בפרט המון יתרונות שכדאי לשים לב אליהם. אחרי שמבינים מה היתרונות של אזור באר שבע והאוניברסיטה, בוחרים את הנכס המתאים לתקציב ובליווי בעלי המקצוע הרלוונטיים.
השקעה בטוחה עם רי/מקס פלוס באר שבע
רי/מקס פלוס באר שבע מחזיקה שלל נכסים להשקעה במיקומי פריים לוקיישן סביב האוניברסיטאות והמכללות. בגלל שסטודנטים תמיד יחפשו איפה לגור ותמיד יעדיפו שזה יהיה קרוב לאוניברסיטה, לך יש עכשיו הזדמנות לייצר תשואה גבוהה כבר מההשקעה הבאה.
היתרונות של דירות סביב אוניברסיטת באר שבע

משקיעים ומשפחות שמעוניינים ליהנות מתשואה גבוהה על נכסי נדל"ן צריכים לתת עדיפות לאלו שנמצאים באזור האוניברסיטה בבאר שבע. קודם כל, זו אחת האוניברסיטאות המובילות בישראל ורוב מי שמגיע אליה כדי ללמוד מחפש לשכור דירה באזור. שנית, הנכסים עצמם מגוונים והתשואה עבורם גבוהה גם ביחס לדירות באזורים מבוססים יותר.
במילים אחרות, האזור שסביב האוניברסיטה בבאר שבע מציע תמהיל השקעה אופטימאלי. מצד אחד, המחירים עדיין אטרקטיביים ועוד לא הגיעו לשיא שלהם. מצד שני, התשואה על הנכסים האלה רק עולה גם בעת השכרה וגם בעת מכירה. כתוצאה מכך, משקיעים ומשפחות מרוויחים נכס עם ערך מוסף.
האזורים המבוקשים של באר שבע – בכף ידך!
חברת רי/מקס פלוס באר שבע מספקת את כל שירותי הנדל"ן הנחוצים למשקיע. אנו נעזור לך במציאת דירה, בחיפוש אחר פתרונות מימון ואפילו בעיצוב הבית ומציאת שוכרים.
כסניף הדגל של באר שבע וכחלק מהתכנית העסקית של הרשת, אנו מקבלים מלאי של נכסים ומשקיעים מכל הארץ וישירות באמצעות סניפי רי/מקס הפרוסים במדינה. כעת רק נותר לך לדבר איתנו ולמצוא השקעה אטרקטיבית לטווח הקצר והארוך.

Related Posts