מועדון המיליון

שגרת בוקר של 20 דקות יכולה לתת לך כוח להכפיל תוצאות

במובנים רבים, לחץ הוא כמו אלכוהול. כוס יין עם ארוחת הערב יכולה לעזור בהפחתת הסיכויים להתקף לב, אבל אם תשתו כל יום בקבוק יין  זה יכול להרוג אותך. בפאן הפיזי ונפשי  לאט, בטח, אבל אל תטעו – זה יהרוג אתכם.
בעולם הנדלן שלנו יש המון לחץ , ללכת  לישון עמוסים ולחוצים גורם לנו לחוסר נוחות בשינה שלא נדבר על איך אנחנו קמים
לחץ גורם לנדודי שינה, כאבי ראש, מחלות עור, בעיות נשימה, מחלות לב, מערכת חיסון מוחלשת, ירידה בחשק המיני, עלייה במשקל, לחץ דם גבוה, עצבנות, דיכאון ובעיות עיכול.

האם התסמינים האלה נשמעים לכם מוכרים ?

 

בשנת 1975, פרופסור בבית הספר לרפואה בהרווארד, ד"ר הרברט בנסון, רצה ללמוד כיצד איך אנשי הצמרת הצליחו להישאר רגועים ושלווים כאשר הם מתמודדים עם לחץ בלתי נתפס.

על ידי ניתוח גלי מוח הוא גילה ששתי הקבוצות מסוגלות לאמן את מוחן לייצר גלי אלפא  ( גלי אלפא הם גלי הפעילות החשמלית של המוח בשעת הרגיעה שלפני ההרדמות.) , הקשורים להרפיה עמוקה ומיקוד. באופן מדהים, גלי מוח אלפא נקשרו גם ליצירתיות  בין היתרונות. מחקרים נוספים הגיעו למסקנה שמצב אלפא זה הוא מה שהספורטאים המקצוענים והמבצעים מכנים  " להיות באזור "

מחשבה עם ביטוי חזק לבלתי מנוצח

במילים אחרות, הספורטאים והמבצעים המוכשרים ביותר בעולם מאיטים קצב למעשה על מנת לגשת למצב נפשי עוצמתי שגורם להם להגיב מהר יותר, לקבל החלטות טובות יותר בשבריר שניות ולהופיע ברמות שנראות כמעט על-אנושיות.

רשמנו לכם את הדרך הנכונה להיות שם כך תוכלו  ללמוד כיצד לגשת למצב זה בעצמכם זה לא קשה. למעשה, אתם יכולים ללמוד את זה תוך פחות מדקה.

 

טכניקת המדיטציה של הרופא הרברט בנסון

טכניקת המדיטציה שלימד בספרו טכניקה זו היא גרסה פשוטה ויעילה.

1. שב במצב נוח ובשקט .

2. תעצום עיניים .

3. הרפו עמוק את כל השרירים, התחילו לרגליכם והתקדמו עד לפנים.

שמור עליהם רגועים.

4. נשמו דרך האף. להיות מודע לנשימה שלך.

בזמן שאתה נושם, אמור לעצמך את המילה "אחד" * בשקט. לדוגמא, נשמו פנימה … החוצה, "אחד", פנימה … החוצה, "אחד" וכו 'נשמו בקלות ובטבעיות.

5. המשך 10 עד 20 דקות.

אתה יכול לפקוח עיניים כדי לבדוק את השעה, אך לא להשתמש באזעקה. כשאתה מסיים, שב בשקט כמה דקות, בהתחלה בעיניים עצומות ובהמשך בעיניים פקוחות.

אל תקום כמה דקות.

6. אל תדאג אם אתה מצליח להשיג רמה עמוקה של רגיעה.

שמור על גישה פסיבית ואפשר להרפיה להתרחש בקצב שלה. כאשר מתרחשות מחשבות מסיחות דעת, נסה להתעלם מהן על ידי שלא להתעכב עליהן ולחזור לחזור על "אחת".

עם תרגול, התגובה צריכה לבוא במאמץ מועט.

תרגלו את הטכניקה פעם או פעמיים ביום, אך לא  לאחר כל ארוחה, מכיוון שנראה שתהליכי העיכול מפריעים להתעוררות תגובת הרגיעה.

 

 

בהצלחה צוות רימקס

 

One thought on “שגרת בוקר של 20 דקות יכולה לתת לך כוח להכפיל תוצאות

Comments are closed.