החשיבות של כתיבת מודעת "למכירה"
אחד הכלים השיווקיים והיחידים כמעט של מוכרים בשוק הפרטי כדי להביא לקוחות לדירה שלהם הן המודעות שהם מפרסמים ברשתות החברתיות או באתרי הפרסום השונים.
זו הדרך היחידה בעצם להשיג לידים (קונים).
ובתור אחד שרואה המון מודעות למכירה,
מעציב אותי לראות לא פעם כמה מוכרים לא שמים דגש על המודעה
הפוסט הבא יסייע לכם להכיר את הדגשים הנכונים לכתיבת מודעות בצורה נכונה:
*פרטו- מודעה היא תעודת הזהות של הבית, כדי למשוך קונים לדירה שלכם היא חייבת להיות מפורטת מספיק ומזמינה לעין
2. התייחסו להתרון היחסי של הדירה שלכם על פני דירות אחרות- מה מייחד את הדירה שלכם? זה יכול להיות המחסן שיש לכם, 2 חניות במקום 1, כיווני אוויר או נוף פתוח שנדיר למצוא בשכונה.
3. תמונות איכותיות- כלכך הרבה מוכרים מזלזלים בזה בטענה שמי שרציני יגיע גם בלי תמונות.
לצערי, זה לא נכון. רבים מהקונים לא התקשרו אליכם אם לא יהיו תמונות לדירה.
השקיעו בסידור הדירה, הצנעת פריטים לא רלוונטים, תיקונים קטנים וצלמו את הנכס באור יום מזוויות מחמיאות.
מוכרים שיפעלו לפי 3 העקרונות הבאים בכתיבת מודעה יעלו את הסיכויים שלהם לפניות באחוזים רבים.
זכרו, לכם אין את כל הכלים השיווקיים והשת"פ שיש למתווך כדי להביא לקוחות והאפשרויות שלכם מצומצמות משמעותית.
אז אם זו הדרך העיקרית שלכם לקבל פניות- כדאי להשקיע לפחות בה!