מזל טוב!
יצאתם לתהליך מכירה עם מוטיבציית שיא.
העלתם מודעה לאתרים ורשתות החברתיות וקבלתם עשרות שיחות לגבי הדירה (הרוב ממתווכים) , אבל גם מלקחות שרוצים לראות ממש הערב..
הנה כמה טיפים ממני אליכם שיעזרו לכם להתנהל בזמן הסיור עם הלקוח,
אם תיישמו אותם אני בטוח שהסיכויים שלכם להגיע למו"מ יגדלו משמעותית
*תנו ללקוח מרחב לסייר בעצמו בנכס- בעלי נכסים נוטים לדבר המון ולהציג את הדירה לפעמים קצת "בכוח", זה לא נחוץ.
זכרו שלכל אדם שמגיע לדירה שלכם יש דגשים אחרים שחשובים לו ונקודות שהוא רוצה לבחון. אתם לא יודעים מהן.
תנו ללקוח את השקט שלו להסתובב ולבחון בעצמו האם הדירה הזו מתאימה לו.
יכול להיות שאתם "מתעכבים" ומציגים את המטבח המהמם שלכם כשלו בכלל חשובה יחידת ההורים והאם יש בה חדר ארונות מפנק או מרפסת לנוף פתוח.
*חיבור- נסו ליצור חיבור בסיסי טוב עם האדם שהגיע הערב לדירה שלכם,
ככל שהחיבור יהיה טוב יותר- כך גם המו"מ יהיה נעים יותר והאמון שלו בכם יגבר.
*תאמרו את האמת- אם יש דברים מהותיים שחשוב שהקונה שמגיע אליכם הערב ידע בהקשר של הדירה – עדיף שתגידו אותם בזמן.
נתקלתי לא פעם ולא פעמיים בחוזים שהתפוצצו כי מוכרי דירות לא גילו בעיה שהייתה בדירה או פרט מהותי אחר שהיו צריכים לומר.
זכרו שככל שתהיו כנים יותר מההתחלה – הסיכוי שתצליחו לגשר על פערים שיצוצו בהמשך יגדלו כי הקונה יסמוך עליכם מספיק .
כמו בכל תחום בחיים- כנות חשובה מאד גם כאן.
אלו היו שלוש דגשים חשובים עבורכם בזמן ביקור של אדם בדירה
רשמו לי בתגובות מה לדעתכם הדבר הכי חשוב שמוכר צריך לעשות כשקונה מבקר אצלו בבית?
המשוב שלך הוא המצפן המנחה את המסע שלנו לעבר שיפור מתמיד. לחץ על הקישור ושתף את המחשבות שלך כדי לעזור לנו לעצב עתיד טוב יותר ביחד.