השקעות נדלן, מאמרים, נדלן בבאר שבע, פרויקטים חדשים, רימקס באר שבע

תן לכסף לעבוד בשבילך

רוב האנשים עובדים למחייתם ומקבלים משכורת חודשית והם עושים את זה בגלל שזה מה שלימדו אותם לעשות הם לא יודעים לעשות משהו אחר, הם מרגישים בטוחים בעבודה שלהם אבל הם כבולים אליה, לעומתם ישנם אנשים שלא עושים את הכסף שלהם מעבודה חודשית או ממשכורת, הם עושים את הכסף שלהם מהשקעות.
הדרך הטובה ביותר לעשות כסף מנדלן היא כמשקיע, אבל השאלה היא, איך לעשות את הכסף הזה? אם ההכנסה החודשית שלך כמשקיע לא מגיעה כמשכורת מעבודה, או מעבודה שעשית, אז מאיפה היא מגיעה?
ההכנסה הזו מגיעה מהכסף שאתה משקיע בהשקעות שלך שעושה לך את ההכנסה החודשית, במקום שאתה תעבוד בשביל הכסף, הכסף מנדלן הזה עובד בשבילך.
השקעה של הכסף שלך תספק הכנסה חודשית עקבית. השקעות שונות תנבנה תוצאות שונות. השאלה היא, מהן התוצאות שאתה רוצה להשיג?
3 סוגים עיקריים של השקעות :
1.פליפים (קנית דירה במצב בדרך כלל הרוס, השבחה של הדירה ומכירתה אחרי השיפוץ ברווח )
2. תזרים מזומנים: קניה של דירה, השוכר משלם דמי שכירות בדירה ובעצם משלם את המשכנתא ואחרי 10-25 שנה יש לך דירה תלוי כמובן במינוף (במידה ואין משכנתא אז ממש הכסף שלך עושה כסף) במקום לשבת בבנק ולהפסיד מהאינפלציה.
3. לקנות ולחכות, זה יכול להיות מגרש, חנות, דירה, פרי סייל(מכירה מוקדמת במחיר מוזל … ניתן לראות בבירור שנכסים תמיד משבחים את ערכם עם הזמן.
בדרך כלל מדובר בקניה אסטרטגית ע״פ תוכניות תמ״א – תוכנית מתאר ארצית (פינוי בינוי, איזורים מרכזיים ואיזורים שעוברים התחדשות באיזור .

לפרטים נוספים והתייעצות ללא עלות או התחייבות
מזמין אתכם ליצור איתי קשר
גל איפרגן היועץ שלכם להשקעות נדל״ן

צור קשר : 054-6444253
לינק לוואטספ : https://wa.me/message/5RDDQWRKI745C1

Related Posts