לימודי נדלן, מידע נדלן, סוכני נדל"ן

רוצים לדעת איך להכין תכנית עסקית של סוכני נדלן

אם אנחנו משתמשים ב waze להגיע לאילת או לכל מקום אחר בארץ אז ודאי שהעסק שלנו צריך מפת דרכים
בין אם אתה סוכן נדל"ן מורשה  חדש ובין אם מנוסה, אתה עצמאי וכל הטיפול והפיקוח על העסק הם שלך,  לכן תכנית עסקית של סוכני נדל"ן היא מכרעת  עבור העסק שלך
היא תעזור לך  לארגן ולהצמיח את עסק הנדל"ן שלך.

מהי תוכנית עסקית של סוכני נדל"ן בדיוק ? חשוב על זה כעל מפת הדרכים שלך להצלחה. זה כולל את היעדים שלך לטווח הקצר (חשוב 12 חודשים) ולטווח הארוך (יותר מ 12 חודשים),
מה הנישה שבחרת  ואילו שירותים אתה יכול להציע במסגרת הנישה שלך, שוק היעד שלך / הלקוח האידיאלי שלך, כל הכספים ותוכנית השיווק שלך .

יצרנו עבורך תוכנית בת שמונה שלבים שתעזור לך ליצור את התוכנית העסקית האישית שלך.

שלב 1: הגדר את "הסיבה" שלך לתוכנית העסקית של סוכן נדל"ן

ה"למה "שלך, או הסיבה ליצירת עסק זה ולממש את הקריירה הזו יהיו הבסיס לאופן ניהול העסק שלך. חשוב על זה כעל המשימה והחזון שלך. ללא שלב זה, אתה פשוט תלך לאיבוד

כמה שאלות שיש לחשוב עליהן הן "מדוע אתה רוצה להצליח עם העסק שלך? " ו"איזו בעיה אתה פותר עבור הלקוחות שלך? "

במהלך שיחות ופגישות אתה לא תמציא כל מיני משפטים רק בכדי להראות מקצועי זה ירגיש גם לך וגם ללקוח תשובה לשאלה ולא פתרון לכאב לכל עסק מצליח יש ערכי ליבה ופתרון לבעיות
תגדיר מהיום הראשון את "הלמה " שלך בעסקי הנדלן  ,  ה"למה "שלך הוא מה שישאיר אותך מלא מוטיבציה להתקדם ולהתבלט מהקהל.

שלב 2: הגדר את יעדי הנדל"ן לטווח הקצר והארוך

 

ההמלצה היא להכין תכנית יעדים לטווח הארוך אך אין מין הנמנע  להכין תכנית לטווח קצר  12 חודשים
לטווח ארוך ידבר על תכנית ל 3 – 5 שנים .  אך יצירת יעדי נדל"ן אלה והנגשתם בקלות יעזרו לכם למקד את המאמצים שלכם בחלקים בעסקי הנדל"ן שלכם שזקוקים לתשומת לב רבה ביותר.

הערה חשובה: וודאו שהם ספציפיים, מציאותיים ובר השגה.

כמה דוגמאות למטרות נדל"ן לטווח הקצר עשויות להיות:
צור לוח שנה לשיווק נדל"ן,
צור בלוג נדלן אישי שלך,
הענק את כרטיס הביקור שלך לעשרה אנשים ביום,
קבע 10 פגישות בשבוע
בניית קהילה וכו '.

הרעיונות למטרות נדל"ן לטווח ארוך עשויים להיות: לסגור 20 עסקאות בשנה, להפוך את 10% הראשונים בתיווך שלך, לבנות צוות, להגדיל את סגירת העסק שלך בשנה ב- 20% משנה לשנה וכו '.

שלב 3: מצא את אזור ההתמחות והנישה שלך

כל סוכני הנדל"ן  רוצים רק למכור בתים? ובכן, לא בדיוק. שייכות וחיבור ללקוח מבטיח לכם מוטיבציה לכל אורך הדרך
כאשר תפגשו סוכן מצליח תלמדו לדעת שהוא מתמחה בשכונה או בנישה מסוימת ולא יורה לכל כיוון חלק מהצלחתו של סוכן היא לבנות קהילה באזור ההתמחות שלו
אז איך בוחרים את השכונה ואו הנישה שמתאימה לכם

הנה כמה שאלות שכדאי לחשוב עליהן בעת ​​הבחירה שלכם

  • איזה סוג דמוגרפי אתה רוצה לתת שירות ?
  • לאיזה קהל אתה מתחבר ?
  • כמה בתי אב יש באזור ? וכמה עסקאות יד מידי שנה ?
  • איזה סוג שירותים אתה מציע שאף אחד אחר לא עושה?

שלב 4: מחקר שוק ותחרות

 

חשוב לקבל הערכה מול מה אתה עומד ואילו תחומים אתה רוצה לשרת.

 

ראשית, ערוך מחקר שוק כדי להבין עם איזה סוג של לקוחות אתה מתמודד. שכונות יכולות להשתנות בצורה דרסטית בפעילות דמוגרפית ומכירתית, לכן הקפידו לערוך מחקר כדי למצוא איזו שכונה מסביבכם מתאימה לעניין ולנישה שלכם.

 

לאחר שהקמת אזור (או כמה אזורים) שבהם אתה רוצה לנהל את עסק הנדל"ן שלך, עשה מחקר תחרותי על סוכני נדל"ן באזור זה. ערכו רשימה של מה שאתם אוהבים בעסק שלהם, מה לא מוצא חן בעיניכם ואיך תוכלו "לפנות" את השוק – במילים אחרות, איך העסק שלכם שונה משלהם. חפש הזדמנויות להיכנס לשוק זה ולהתחרות עם הסוכנים האחרים. ניתוח העסקאות והשיווק שלהם. האם הם מציעים שיווק דיגיטלי, צילום מקצועי, שירותי בימוי, ניסיון של שנים וכו 'התמקדו במה שהיעד הדמוגרפי שלכם יצפה בשוק שבחרתם, ואם תוכלו לזהות הזדמנויות להציג אותם באופן ייחודי ובולט!

 

שלב 5: פיתוח שיטות להפקת לידים בנדל"ן

 

אז יש לך את המשימה שלך במקום, את המטרות שלך, את הנישה שלך, וחקר ופינה את השוק שלך. עכשיו הגיע הזמן להתמקד באופן שבו אתה באמת ימשוך לקוחות. זה ישתנה וישתנה ככל שאתה מגדיל את העסק שלך, אבל ההתחלה עם היסודות מניחה בסיס טוב.

 

מקומות שבהם אתה יכול ליצור לידים הם מדיה חברתית, כתיבת מאמרים ,מפה לאוזן, דיוור רשימת לקוחות  אירוח בתים פתוחים לסוכנים אחרים, קיום סמינרים, חומר פרסומי יחולק בפעילות שטח

 

שלב 6: מיתוג ושיווק נדל"ן

 

לאחר שמבררים את השיטות בהן ניתן ליצור לידים נדל"ניים, עכשיו הגיע הזמן להגיע לתוכנית שיווק ומיתוג נדל"ן.

מיתוג הוא איך שאתה רוצה שהלקוחות הפוטנציאליים שלך יתפסו את המותג שלך.

משמעות הדבר שאתה צריך להכין ללוגו סלוגן שיתאים לערכי הליבה של העסק שלך

מה שישרת אותך לכל אורך הדרך והטיפ החשוב ביותר בשיווק נדלן הוא ההתמדה בפעולות השיווק הנמרצות שאתה חייב לעשות בעסק שלך

בברכת הצלחה מרובה
שי שטרן