לימודי נדלן, מידע נדלן, סוכני נדל"ן

טיפים לשנה הראשונה בתחום הנדלן מפי סוכנים ותיקים בתעשייה

אחת השאלות הראשונות ששואלים אותי מתווכים חדשים היא – ״כמה כסף ארוויח בשנה הראשונה שלי?״. כדי לדעת את התשובה לשאלה זו, צריך קודם כל להבין כיצד סוכן נדל"ן מרוויח כסף.  ֿ
ההכנסה כולה תלויה בך לחלוטין, השאלה היא כמה עסקות ביכולתך לבצע.
שים לב שההכנסה ברוטו שלך שונה מההכנסה נטו, לכן עליך להקפיד לעקוב אחר ההוצאות שלך.

אז רגע לפני שאתם נכנסים לתחום, אספנו בשבילכם כמה טיפים מהסוכנים הותיקים שלנו, שיוכלו לסייע לכם במהלך בניית העסק שלכם:
ראשית, אם אתה מעוניין להרוויח 400 אלף ש״ח בשנה הראשונה שלך כמתווך, תרצה לבצע סקירה מוקדמת רחבה. עליך לבדוק מה המחיר הממוצע של בתים שנמכרו באזור, כמה בתים תצטרך למכור בכדי להגיע לעמלות הרצויות. כמו כן, כמה כסף תצטרך להשקיע כדי להגיע למספר זה? עליך להכיר את המדדים העסקיים העיקריים שלך ולעקוב אחר לאן הכסף שלך הולך.
כל אלה יעזורו לך לצלוח את השנה הראשונה שלך בתחום הנדל"ן!

מאמר זה מיועד לסוכני נדל"ן בשנה הראשונה שלהם. בין אם אתם שישה חודשים בתחום ועדיין מחפשים את העסקה הראשונה שלכם, ובין אם הרגע קיבלתם את הרישיון בדואר. מטרתם של המתווכים הבאים שסייעו בכתיבת מאמר זה היא לעזור למי שמחפש עזרה/ייעוץ. אם עדיין לא עשית זאת, ממולץ להתחבר לכל אחד מהמתווכים הבאים דרך הרשתות החברתיות השונות.

הדר ויסמן

ראשית אני רוצה להודות לך על ההזדמנות להיכלל במאמר שלך. אם הייתי יכולה לחזור לשנה הראשונה שלי בתחום הנדל"ן, הייתי אומרת לעצמי שנדל"ן זה לא עסק קל. אתה צריך להיות חרוץ לפרסם את עצמך כדי להודיע ​​לאנשים שאתה בעסק.
המלצתי היא להכין רשימה של 100 אנשים בתחום ההשפעה שלי ולשווק אליהם. נוסף על כך, כדאי להתמקד באזור התמחות אחד.

ריקדו סופי

אני מאמין שהצלחה מבוססת על שילוב של מספר דברים שעושים על בסיס עקבי. ידוע כי סוכני נדל"ן חובשים כובעים מרובים כל הזמן ורוכשים את עצמם, לעתים קרובות יותר ממה שניתן היה לדמיין. לכן מצאתי שנושא זה צריך להיות הדבר המרכזי שמעסיק אותנו, לא רק בשנה הראשונה לשהות בנדל"ן, אלא כל יום כאשר אנו פותחים לעסקים.
לאחר שחשבתי על עשר שנות עסקיי, העצה מספר אחת שאני אתן לסוכנים חדשים היא: "תשכח מהמכירה, ותתחיל לדאוג לאנשים".
אנשים אוהבים להתמודד עם אנשים שבאמת יכולים להראות שאכפת להם מהם. אנו חיים בתקופות עמוסות ואנו נוטים לבצע הרבה משימות במקביל כדי להתייעל. אין תחליף לשמירה על קשר עם הלקוחות שלך, אפילו באמצעות הכלים הטכנולוגיים הטובים ביותר או שימוש באדם אחר. אם אתה רוצה שהלקוח יהיה נאמן לך ויתמוך בך, תצטרך למצוא את הזמן לדאוג לו.

דביר נווה

השנה הראשונה בתחום הנדל"ן היא בדרך כלל הקשה ביותר. למעשה, בשנה הראשונה הרבה פורשים.
כאשר יש כל כך הרבה דרכים שונות לייצר עסקים, קשה לדעת מה הדרך שתביא לתוצאות הטובות ביותר.
העצה הטובה ביותר שאני יכול לספק לסוכן בשנה הראשונה היא להתחיל לבנות נוכחות מקוונת. התוצאות אמנם אינן מיידיות, אך אורך החיים של בניית נוכחות מקוונת יחזיק מעמד לאורך זמן יותר מכל דיוור ישיר או מודעה בעיתון.
אחת האפשרויות שיכולה לעזור ליצירת נוכחות מקוונת היא הפעלת אתר ובלוג. האתר יכלול מדריכי נדל"ן מפורטים ויסודיים עבור קהל היעד שלך.

מאיר אלחרר 

אם הייתי חוזר בזמן ומייעץ לעצמי כסוכן נדל"ן חדש, הייתי אומר לעצמי להתמקד בהיבטים הטכניים של נדל"ן. לא רק טכנולוגיה הקשורה לחתימות וצילום תמונות נהדרות עם ציוד צילום מקצועי, אלא גם התמקדות בטכנולוגיית האינטרנט והמדיה החברתית כדי לעזור להתחבר לאנשים. העבודה שלנו נוגעת בעיקר בקשר עם אנשים, וברצוננו לעזור להם להגיע לשטח משותף, כדי שבתים יימכרו ואנשים יהיו מאושרים.

שי פינטו

אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור, ללא ספק הייתי מצטרף לחברה גדולה ומצליחה שבה אוכל להשיג מנטור טוב ומצליח שילווה אותי בתהליך כמו היום.
היום אני מרוויח יותר כסף ומגיע לעבודה כל בוקר פשוט מאושר, אני בעל ידע רב ערך לגבי הדרכים הטובות ביותר לעשות דברים בעסק ויודע מה הדרך הנכונה להתמודד עם לקוחות.

בן חיון

העצה הטובה ביותר שאני יכול לתת לסוכנים בשנה הראשונה שלהם – היו מאוד איתנים עם הלקוח החשוב ביותר שלכם (אתם!) בכל הנוגע לשיפור מתמיד של מערך המיומנויות שלכם. הקפידו להקדיש כמה שעות בכל יום בכדי לבצע שיחות טלפון ללקוחות קיימים ועתידיים. יתכן שיקח זמן עד שתראו תוצאות, אבל קשר עם הלקוחות שלכם ישפיע רבות על העסק שלכם בעתיד.

 

Related Posts