מאמרים, מידע נדלן, סוכני נדל"ן

האם קריירה בתחום הנדל"ן מתאימה לך ?

במאמר הזה תקבלו את כל הנתונים התחזיות ודרכי הפעולה של סוכני הנדל"ן

כיצד להפוך לסוכן נדל"ן

להיות סוכן נדל"ן

חובות מנהליות

דור לידים

עבודה עם לקוחות נדל"ן

רווחי סוכן נדל"ן

ומה היא השורה התחתונה

שוקלים להתחיל קריירה חדשה חשוב שתדעו שכל שנה כ- 3000 אנשים בישראל  מחפשים "כיצד להפוך לסוכן נדל"ן ומי שקופץ למים  מצטרף לקהילה של 22,000  אלף בעלי רישיון נדל"ן פעיל.

 

בהשוואה לקריירות אחרות עם פוטנציאל רווחים דומה, קל יחסית להפוך לסוכן נדל"ן או מתווך. יש גם הרבה הטבות – כמו להיות הבוס של עצמך , לפגוש אנשים חדשים ולעזור לאנשים למצוא  את אבני הדרך הגדולות בחיים. ובכל זאת, בניית קריירת נדל"ן מצליחה היא יותר עבודה ממה שאנשים רבים מדמיינים. הנה מבט מקרוב על התפקיד שיעזור לך להחליט אם קריירה כסוכן נדל"ן
מתאימה לך.

 

 

מפתח לדרך

עבודה כסוכן נדל"ן או מתווך יכולה להיות מפרה ומשתלמת כלכלית, אך זה לא קל.

קריירה בתחום הנדל"ן דורשת ממך מצוינות , קידום עצמי, מעקב אחר לידים, טיפול בניירת מורכבת, מתן שירות לקוחות, ועוד הרבה יותר.

 

תחזית עבודה לסוכני נדל"ן ומתווכים

סוכני נדל"ן ומתווכים מסייעים ללקוחות לקנות, למכור ולהשכיר נכסים. על פי נתוני הלשכה לסטטיסטיקה של עבודה , מספר משרות הנדל"ן  צפוי לגדול ב -2% בין השנים 2019 ל- 2029,

ובכל זאת מצויין כי "הביקוש לעובדים אלה יימשך, מכיוון שאנשים פונים לסוכני נדל"ן וסוכני מכירות כאשר הם מחפשים בית, כמו למשל לקנות בית גדול יותר או לעבור לבית בעיר אחרת

 

כיצד להפוך לסוכן נדל"ן

אין רישיון נדל"ן לאומי, כך שתצטרך לעמוד בדרישות הרישוי הייחודיות למדינה שלך.

 

 

אלה הצעדים להפוך לסוכן נדל"ן :

 

קורס הכנה להוצאת רישיון תיווך

לגשת ולעבור את בחינת הרישוי

הפעלה של הרישיון הנדל"ן שלך

הצטרף למשרד תיווך נדל"ן

רוב המוחלט של סוכני הנדל"ן בעולם עובדים תמיד תחת מטרייה של מותג
בסופו של דבר, ייתכן שתרצה להיות מתווך , ובמקרה זה תצטרך לעמוד בדרישות חינוך וניסיון נוספות של אותו המותג או המשרד  ברגע שיש לך את רישיון המתווך שלך,

 

ברוב המקרים, אתה צריך להיות ערוך ללמידה ועבודה של ארבעה עד שישה חודשים בקבלת רישיון סוכן הנדל"ן שלך לכן חשוב להגיע לתחום כאשר יש ברשותכם רשת ביטחון של 6 חודשים
בין קורס הרישוי, הבחינה והוצאות ההקמה (חשוב לקחת בחשבון גם הוצאות ראשונות של דמי MLS, כרטיסי ביקור, שלטי מכירה, שלטי בית פתוח, אתרים וכו ')

 

 

להיות סוכן נדל"ן

כמובן שקבלת רישיון היא החלק הקל. להצליח ולהשיג הכנסה בת קיימא כסוכן נדל"ן או כמתווך זו עבודה קשה, וברוב המקרים זה דורש מחויבות משמעותית של זמן, מאמץ ואפילו כסף.

 

חובות מנהליות

בתור התחלה, להיות סוכן מכירות או מתווך דורש ניהול עומס כבד של משימות ניהוליות. המסמכים המשפטיים חייבים להיות מדויקים ועל האירועים להיות מתואמים למספר רישומים. בכל יום נתון, ייתכן שיהיה עליך:

 

מלא, הגש והגיש מסמכי נדל"ן, הסכמים ורישומי מכירה

ארגן פגישות, מופעים, בתים פתוחים ופגישות

צור והפיץ פליירים, עלוני מידע וחומרי קידום מכירות אחרים

פיתוח ותחזוקת מערכות תיוק נייר ואלקטרוניקה לרישומים, התכתבויות וחומרים אחרים

צור תקציבים חודשיים, רבעוניים ושנתיים

פיתוח תוכניות שיווק לרישומים

צור ובנה על בסיסי נתונים של לקוחות

מחקר רישומים פעילים, ממתינים ונמכרים וטיוטות דוחות ניתוח השוואות (CMA)

הגיב לטקסטים, מיילים ושיחות טלפון

עדכן אתרי אינטרנט ופרופילי מדיה חברתית

סוכן מכירות מבוסס או מתווך עשוי להיות בעל התקציב לשכור עוזר לטיפול בחלק מהמטלות הניהוליות הללו או בכללן. כשרק התחלת לעבוד בתעשייה, כנראה שתצטרך לטפל בהם בעצמך.

 

 

דור לידים

איתור לקוחות הוא מרכזי בהצלחתך כסוכן מכירות או כמתווך. אחרי הכל, ללא קונים ומוכרים, לא היו עסקאות ולכן לא היו עמלות . דרך נפוצה לבנות אנשי קשר וליצור לידים היא באמצעות אסטרטגיית תחום השפעה נדל"ן (SOI), המתמקדת ביצירת לידים דרך אנשים שאתה כבר מכיר, כולל שלך:

 

מִשׁפָּחָה

חברים

שכנים

חברים לכיתה

שותפים עסקיים

קשרים חברתיים אחרים

זה אומר שהיום שלך עשוי לכלול באופן קבוע פגישה ודיבור עם הרבה אנשים, חלוקת כרטיסי ביקור, שיתוף פרטי קשר והגשת פרטי קשר כדי לבנות את ה- SOI שלך. לאחר יצירת הקשר הראשון, יהיה עליך לבצע מעקב אחר שיחות טלפון, מיילים, הודעות שבלול או הודעות טקסט כדי שהאנשים שתפגוש יזכרו את שמך לעתיד.

 

מכיוון שרוב האנשים קונים, מוכרים או שוכרים נכס בשלב כלשהו בחייהם, כל מי שתפגשו עשוי להיות לקוח מתישהו. נוח לך למכור את עצמך? האם אתה מוכן לתפעל עסקים עם בני משפחה, חברים, שכנים ועם קשרים חברתיים אחרים?

 

עבודה עם לקוחות נדל"ן

תוכלו לבלות חלק מכל יום בעבודה ישירה עם לקוחות, בין אם הם קונים, מוכרים או שוכרים. וזכרו שלא תמיד זה יהיה בשעות העבודה. פירוש הדבר שאולי תצטרך להקריב חלק מהזמן האישי שלך – זמן שאתה מבלה עם המשפחה והחברים. אם משהו צץ ברגע האחרון, זה עשוי להיות ביטול התוכניות הקיימות שלך.

 

כסוכן של מוכר, תקדיש זמן להכנת רישומי מצגות, צילומי נכסים דיגיטליים, הצבת בתים כך שיופיעו היטב, שיווק נכסים ואירוח בתים פתוחים.

 

כסוכן של קונה, אתה יכול להשקיע זמן בסירוק דרך שירות הרישום המרובה (MLS) כדי למצוא רישומים מתאימים ולשלוח אותם לקונים פוטנציאליים. תוכלו גם להציג את הנכס לקונים המעוניינים וללוות את לקוחותיכם לבדיקות, פגישות עם נושאי הלוואות, סגירות ופעילויות אחרות בהן נוכחותכם נדרשת או מתבקשת.

 

נוח לך לעבוד עם הציבור? האם אתה יכול לשמור על התלהבות ומקצועיות, גם כשיש לך לקוח מסובך או תובעני?

בשורה התחתונה

אם אתה מאמין בעצמך ,מרגיש בנוח עם המציאות הזאת – ואתה נהנה מעבודה קשה ומפרי עמלה , קריירה בתחום הנדל"ן עשויה להתאים   .

קריירה כסוכן נדל"ן או מתווך יכולה להיות מאתגרת וגם מתגמלת כלכלית. אך זכור כי ישנן הזדמנויות ייחודיות רבות ושונות לכל מי שרוצה לעבוד בתעשייה.  אתה יכול להחליט לעבוד אך ורק עם נכסי מגורים, או אולי אתה מעוניין יותר בבניינים מסחריים. לא משנה מה תבחרו, הקפידו לעמוד בדרישות התפקיד ותהיו מוכנים לעבודה קשה.

 

 

בברכת הצלחה מרובה
בית ספר לנדלן רימקס
לפרטים *4956

קריירה בנדלן | איך להצליח בתיווך נדלן | חברת תיווך נדלן מומלצת | רימקס באר שבע | סוכן נדלן | יועץ נדלן | השקעות נדל"ן | רימקס |

Related Posts