חברת תיווך מומלצת בבאר שבע, לימודי נדלן, מאמרים, מידע נדלן, סוכני נדל"ן

בואו נשבור את המיתוסים הגדולים בעולם התיווך

הדבר המעניין ביותר הוא לשמוע את דעתם של המועמדים שלנו, או הלקוחות שלנו, על עולמו של המתווך.

החשיפה למה שעובר לקהל הרחב בראש, הניעה אותי בכתיבת מאמר זה. אני מכיר את עולם התיווך מבפנים מזה כ-15 שנים והייתי עד מרכזי, ולעיתים גם אחד הגורמים, לשינוי המהותי שחל בתחום בעשור האחרון. מהמקום הזה אשמח לשבור, ביחד אתכם, את המיתוסים המרכזיים של עולם התיווך:

  1. תנאי הסף בתחום נמוכים ועל כן מושכים אנשים פחות מוכשרים:

 פורמלית, תנאי הסף בכדי להיות מתווך במדינת ישראל, הוא מעבר של מבחן תיווך ותשלום אגרה – אכן תנאי סף לא גבוהים במיוחד. עם זאת, הלכה למעשה, התנאים קשוחים הרבה יותר. אדם שרוצה להיות סוכן נדלן יעבור מאות שעות של הדרכות ואימונים בחצי השנה הראשונה. הוא ישתתף בעשרות מבחנים, עיוניים ומעשיים, ורק לאחריהם יוכל לצאת לבדו ולנסות להעניק שירות ללקוחות בתחום. התוצאה היא אנשים מוכשרים יותר, מנוסים יותר ומקצועיים הרבה יותר.

  • תיווך – כסף קל ומהיר:

הנחת היסוד אומרת – "קח לקוח, הראה לו דירה, סגור עסקה וקבל שכר טרחה". במציאות – ממש לא. סוכן נדלן משקיע שעות בהכנה לפגישות עם לקוחותיו ונפגש כמה פעמים עם כל לקוח. בהמשך לסעיף הקודם, ההתחלה כוללת המון שעות לימוד וניסיון עד שאפשר יהיה להתחיל וליהנות מהפירות ומעבר לכך, סוכן הנדלן מבין שאת התנובה האמתית הוא יראה רק לאחר שנה-שנתיים לפחות.

  • תיווך הוא לא תחום לבנות עליו קריירה:

תחום התיווך הוא לחלוטין תחום שמאפשר לנהל קריירה משגשגת. בתחום הזה הזמן פועל לטובתכם! בכל שנה שעוברת אתם מכירים יותר לקוחות, מקבלים הפניות מלקוחות ממליצים וכמובן מתמקצעים כתוצאה מהכשרות, השתלמויות, כנסים והכי חשוב – ניסיון.

אם אתם מחזיקים במיתוסים נוספים אשמח לשבור אותם יחד אתכם. זמין עבורכם לכל שאלה או התייעצות.

Related Posts